Topics

#ChL Lista dyskusyjna #ChL

Helmut Walterycz

Wypierdalać!

proponuje, aby ChL zwrócił się z wnioskiem do KL ds infrastruktury o
zamknięcie gierka i uznanie LD za główne miejsce publiczne MW.
Also, do tego trzeba by było dołączyć apel o archiwizajcję przez lud
pracujący miast i wsi.

Trybunie - najpierw dyskusja, co nie?

(-) Das Pretor

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 08.04.2018 o 17:31, Helmut Walterycz pisze:
Wypierdalać!
proponuje, aby ChL zwrócił się z wnioskiem do KL ds infrastruktury o
zamknięcie gierka i uznanie LD za główne miejsce publiczne MW.
IMO nie ma sensu zamykać Gierka, tym bardziej że nikomu nie chce się za bardzo grzebać w kodzie źródłowym SKOK-u. Usunięcie go ze strony głównej MW IMO wystarczy.

W dniu 8 kwietnia 2018 17:58 użytkownik Polyna V. <vilene@...> napisał:
nikomu nie chce się za
bardzo grzebać w kodzie źródłowym SKOK-u.

Proszę mówić za siebie, Towarzyszko. Ja bym pogrzebała.
https://www.youtube.com/watch?v=mFPOnBk5mDQ

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 10.04.2018 o 03:48, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Proszę mówić za siebie, Towarzyszko. Ja bym pogrzebała.
Przejdzie wam jak zobaczycie jak ten kod źródłowy wygląda…

W dniu 10.04.2018 o 03:48, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:

Proszę mówić za siebie, Towarzyszko. Ja bym pogrzebała.

Przejdzie wam jak zobaczycie jak ten kod źródłowy wygląda…

wydaje mi się, że stopień skomplikowania wpływa na długość czasu
ogarnięcia. Po prostu przyjdzie to dłużej.

Co do kodu skoku, to naprawdę jest spaghetti. Co zresztą nie dziwota, bo zawsze tak się dzieje, jak się człowiek uczy coś robiąc. Ale nie zmienia to faktu, że grzebanie w nim jest jałowe.

Natomiast w kwestii formalnej, procedowania churałowego i wniosku towarzysza Walterycza, to myślę że tu są dwa oddzielne zagadnienia:

  1. Czysto techniczna kwestia tego, co jest na stronie głównej.
  2. Zagadnienie tego co jest miejscem publicznym – do uregulowania przez Churał

W pierwszej kwestii, myślę że można agregację gierka na głównej już teraz wyłączyć, bo chyba jest w tej kwestii konsensus? Czy ktoś będzie bronił pozostawienia do czasu rozstrzygnięcia w ChL? W drugiej, trzeba by było chyba przygotować projekt ustawy o miejscach publicznych.

--

Trybun Pupka

Jezus Ipanienko

On Wed, Apr 11, 2018 at 04:38 am, Alojzy Pupka wrote:

W pierwszej kwestii, myślę że można agregację gierka na głównej już
teraz wyłączyć, bo chyba jest w tej kwestii konsensus? Czy ktoś będzie
bronił pozostawienia do czasu rozstrzygnięcia w ChL?
Mnie się gierek podobał, ale jak wszyscy chcą LD-only, to nie będę przecież robił z siebie wrzodu na dupie Towarzyszek i Towarzyszy.

JI

Polyna V. <vilene@...>

Co do kodu skoku, to naprawdę jest spaghetti.
W zasadzie jak większość wandejskich systemów.

Swoją drogą to jest kinda fenomen Wandystanu – większość systemów została tu zbudowana przez ludzi nie za bardzo zainteresowanych programowaniem.

W pierwszej kwestii, myślę że można agregację gierka na głównej już teraz wyłączyć, bo chyba jest w tej kwestii konsensus? Czy ktoś będzie bronił pozostawienia do czasu rozstrzygnięcia w ChL?
Ja nie będę, mimo że uważam że najpierw Churał powinien uchwalić przeniesienie co dopiero da mandat do usunięcia Gierka.

W drugiej, trzeba by było chyba przygotować projekt ustawy o miejscach publicznych.
Albo uchwały o przeniesieniu się z Gierka na listę. Taka była moja pierwotna koncepcja, choć projektu uchwały jeszcze nie napisałam bo zajęłam się rzeczami na które bardziej miałam wenę.

W dniu 11 kwietnia 2018 14:16 użytkownik Polyna V. <vilene@...> napisał:

W zasadzie jak większość wandejskich systemów.
...poza nowym SSW :3

Swoją drogą to jest kinda fenomen Wandystanu – większość systemów została tu
zbudowana przez ludzi nie za bardzo zainteresowanych programowaniem.
A to prawda, prawda. Efekty tego bywają czasem bardzo ciekawe w
działaniu, chociaż od zaplecza to strach zaglądać w ogóle.

Albo uchwały o przeniesieniu się z Gierka na listę. Taka była moja pierwotna
koncepcja, choć projektu uchwały jeszcze nie napisałam bo zajęłam się
rzeczami na które bardziej miałam wenę.
No można w takim trybie, chociaż osobiście chętnie bym zobaczył
projekt ustawy o miejscach publicznych, który by też od razu
wprowadził np. prikaz informowania przez trybuna na LD o kolejnych
krokach w procesie wyborczym. Bo jak to ostatnio wyszło, nigdzie
takiego przepisu nie ma, a ja tam myślę że jednak powinno to być
obowiązkowe, a nie tylko pożądane.

Polyna V. <vilene@...>

A to prawda, prawda. Efekty tego bywają czasem bardzo ciekawe w
działaniu, chociaż od zaplecza to strach zaglądać w ogóle.
Jak to mówił tow. Ivo – „przynajmniej działa”. W Wandystanie systemy są albo chujowo napisane i działające, albo nie tak chujowo napisane i w budowie przez cztery lata.

No można w takim trybie, chociaż osobiście chętnie bym zobaczył
projekt ustawy o miejscach publicznych
Nie wiem, czy to nie byłby overkill. Ale można by zawsze uchwalić, Y!.

który by też od razu wprowadził np. prikaz informowania przez
trybuna na LD o kolejnych krokach w procesie wyborczym.
OK, ale takie coś wymaga większej wcześniejszej dyskusji co w takiej ustawie zawrzeć.

Polyna V. <vilene@...>

W pierwszej kwestii, myślę że można agregację gierka na głównej już teraz wyłączyć
No to wyłączone. Jeżeli chociaż jedna osoba zaprotestuje, włączę go ponownie. A jak komuś go brakuje, niech sobie wsadzi w zakładki poniższy adres:

https://wandystan.eu/w/?gierek

Uwaga: po przyjęciu ustawy o miejscach publicznych może przestać działać.