Topics

#ChL Zaprzysiężenie Kwiatonów #ChL

Jezus Ipanienko

Towarzyszki i Towarzysze, wypierdalać!

Jako ustępujący Trybun gratuluję Towarzyszkom i Towarzyszom wyboru na funkcje kwiatońskie i jednocześnie przypominam o złożeniu przysięgów. Nie ma AFAIK takiego prawnego wymogu, ale w dobrym zwyczaju było coś takiego czynić, także zapraszam.

Wypierdalać!

Ola Kaarina Isadora Hughson

Freestyle czy jest jakiś wzór?

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 04.04.2018 o 23:12, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Freestyle czy jest jakiś wzór?
Freestyle.

W dniu 04.04.2018 o 23:16, Polyna V. pisze:
W dniu 04.04.2018 o 23:12, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Freestyle czy jest jakiś wzór?
Freestyle.
Ja - Mandragoratowi - ludowi - w imię Wandy - nadal - jako pretor:

SŁUŻYĆ

będę

Helmut Walterycz

Wypierdalać,  towarzyszki i towarzysze!

Ola Kaarina Isadora Hughson

Przysięgam, że będę dobrą Cenzorką, bez potrzeby dodawania przypraw
czy sosów. Tak mi dopomóż Wanda i Lud Pracujący Miast i Wsi.

[...]

Będę dobrym trybunem, tak mi dopomóż Wanda!

Jezus Ipanienko

Towarzyszki, Towarzysze,

Przysięgi przyjęte. Szcziszczat i nakurwiajmy!

Z socjalistycznym wandosławieństwem