Topics

Der wandsche Dysziplin

Helmut Walterycz

Genosinnen und Genossen!

Jutro - konklawe. Socjalistyczny Ludowy Dom w Chęci Robotniczej na zebraniu roboczym ustalił, że w stan wzmożenia Siły Protonalne powołać sollen, aby zapewnić gut und flussig przebieg konklawe.

W ramach uzgodnień z Opos Vandi przygotowaliśmy specjalny pokój Reedukation, gdzie Glaubige, którzy wystąpili przeciwko Regeln, będą mogli zrozumieć swoje Fehler i na ścieżkę wandyzmu-żenadyzmu wrócić.

Towarzysze, oto ścieżka muzyczna do pokoju Reedukation.

https://www.youtube.com/watch?v=llFS1JsYTTA&fbclid=IwAR3uTRi23_r66dzSvPcGxErCibNfewgnhgB5FQQC6zJyYJb7-DMayknXFBg

--

არციჟენადინ ვანდოლღუბნნ

Alojzy Pupka

pt., 14 lut 2020 o 22:21 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

Towarzysze, oto ścieżka muzyczna do pokoju Reedukation.

https://www.youtube.com/watch?v=llFS1JsYTTA&fbclid=IwAR3uTRi23_r66dzSvPcGxErCibNfewgnhgB5FQQC6zJyYJb7-DMayknXFBg
Genossen, co prawda mam wrażenie że hasła wciąż nie dotarły (może
tylko do mnie?), ale myślę że damy radę:
https://invidious.snopyta.org/watch?v=wh1OOEcAZEs

A wychodząc nieco poza ramy języka liturgicznego – dedykuję przyszłemu
OŚ, kimkolwiek będzie, aby świecił nam niczym ta gwiazda!
https://invidious.snopyta.org/watch?v=YMDv5xhzm4A

--
Ալօյզի Պուպկա