Topics

Drobna nowość w NBN

Alojzy Pupka

Towarzysze,

dźgnięty pojawieniem się nowej mapy Winktown, wrzuciłem do NBN z
lapidarnymi opisami to, co miałem w swoim archiwum spośród
karto-wytworów naszych miłych siostrzanych postapokaliptyków. Nie jest
to dużo, ale i tak zapraszam do zapoznania się. No i oczywiście do
dodawania co tam tylko jeszcze macie w swoich zbiorach, do
rozszerzania opisu, uzupełniania powiązanych haseł encyklopedycznych
(nie ma hasła nawet dla samego Winktown) i w ogóle.

https://wandystan.eu/w/NBN::Winktown

W ogóle to postaram się co jakiś czas wrzucić w ten sposób jakiś
wycinek swoich archiwów, ale żadnych terminów i rozmiarów nie
zapowiadam, bo potem się nie wywiążę i będzie smród ;/

[...]

Drobne? Toż to rozmiar pracy doktorskiej, a nie drobne!

Szcziszczat' ob. Pupka!

(-) HW

wrzuciłem do NBN z lapidarnymi opisami to, co miałem w swoim archiwum
Wreszcie! Szcziszczat.

Swoją drogą tow. Hughson się tym chyba nie chwaliła, ale uporządkowała postanowienia cenzora w Dzieniku Praw. Też szcziszczat.

sob., 8 wrz 2018 o 21:13 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):
Swoją drogą tow. Hughson się tym chyba nie chwaliła, ale uporządkowała
postanowienia cenzora w Dzieniku Praw. Też szcziszczat.

Towarzyszko Prezydentko! Moge mieć taki podpis, ale inne nazwisko mam w MW!

I tak, tom uczyniła.

W dniu 09.09.2018 o 15:43, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Towarzyszko Prezydentko! Moge mieć taki podpis, ale inne nazwisko mam w MW!
Przepraszam.

A powinnam właśnie uważać, bo sama mam podpis niekongruentny z personaliami…

Dziękuję za wszystkie pochwały w tym wątku.
Jednocześnie stwierdzam z ubolewaniem, że nikt nie podjął mojego apelu
o dopisanie w Encyklopedii co najmniej hasła o Winktown. SAD! (ang.
„PRZYKRE!” – tłumaczenie własne: Wychowany na POTUSie) Jak już
jesteśmy muzeum-nacją zakopaną w formalinie (cóż poradzić) to chociaż
bądźmy ładnym muzeum z pełnymi i dobrze oświetlonymi gablotkami, co?

Jednocześnie stwierdzam z ubolewaniem, że nikt nie podjął mojego apelu
o dopisanie w Encyklopedii co najmniej hasła o Winktown.
https://wandystan.eu/w/Encyklopedia::Winktown

Metodą smutnej kopipasty ofkoz, ale zrobione.