Topics

Dyktowane przez Khanda

vhris_khazar <breathed@...>

Sorki, że pisze Vhris (czyli ja...) ale wlasnie usypiam. Ciesze sie
ze lista dyskusyjna jest tak zajebiscie aktywna. Udalo mi sie
zalatwic kilka spraw dla Wandystanu.
Miedzy innymi tresc umowy miedzynarodowej ktora oczywiscei beda
musialy zatwierdzic najwyzsze wladze Panstwa Ludowego .
Towarzysze!
Kefas stwierdzil, ze uzna nasze panstwo w ciagu miesiaca od
ogloszenia niepodleglosci. Poniewaz okres miesieczny jest wymagany
przez Sarmackie prawo . Kefas nie sprzeciwia sie obserwatorom
pokojowym ponadto chcialby podposac z nami umowe ktora umozliwialaby
obejmowanie funkcji publicznych zarowno w Panstwie Ludowym jak i w
ojczyznie zgnilizny imperialno - burzuazyjnej z wyjatkiem najwyzszych
urzedow (np. madragor - prezydent - minister Sarmacki , itd. )

Niech Wanda bedzie z Wami wszystkim i na zawsze.
Niech zyje rownosc robotnikow, chlopow i i nteligencji pracujacej.

Khand

P.S. Khand jest w stanie co najmniej wskazujacym i dlatego tez
skorzystal z pomocy sekretarskiej.
Niech Sigmar ma Was w opiece.