Topics

Działanie

Helmut Walterycz

Czuj czuj!

pobudzony do działania przykładem towarzyszki Pauliny dołożyłem małą cegiełkę do NBN:

https://wandystan.eu/w/NBN::Czekany

Pytanie, czy to że menu się nie kolapsuje, to problem mojej maszyny, bug czy ficzer?

Szcziszczat'!

HW

Paulina Laura Emilia

W dniu 19.08.2018 o 22:43, Helmut Walterycz pisze:
Pytanie, czy to że menu się nie kolapsuje, to problem mojej maszyny, bug czy ficzer?
Bug. Jak otworzyłam stronę to też mi się niezkolapsowało, ale już po odświeżeniu działało. W żaden sposób jednak później nie udało mi się go zreprodukować.

W dniu 19.08.2018 o 22:52, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]
U mnie odświeżenie nie pomaga...

HW

Paulina Laura Emilia

W dniu 19.08.2018 o 23:08, Helmut Walterycz pisze:
U mnie odświeżenie nie pomaga...
Usunęłam właśnie ze skryptów atrybut `async' który z jakiegoś dziwnego powodu dostał się do produkcyjnej wersji strony.

Teraz myślę powinno być dobrze.

W dniu 19.08.2018 o 23:14, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]

Jest dobrze!

Wypierdalać

(-) weteran raportowania z bombardowania Al-Rajn

Paulina Laura Emilia

W dniu 19.08.2018 o 22:43, Helmut Walterycz pisze:
pobudzony do działania przykładem towarzyszki Pauliny dołożyłem małą cegiełkę do NBN:
https://wandystan.eu/w/NBN::Czekany
Wogle jak mieliście oryginał w formacie GIF, powinniście raczej skonwertować plik do PNG a nie JPEG, bo się straszne artefakty robią.

niedz., 19 sie 2018 o 23:24 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

[...]

Też miałem oryginał, więc pozwoliłem sobie podmienić, a przy okazji skorygować
w tekście zakres dat. Terminus post quem to październik 2003, bo wtedy wieś
Czekany została lokowana.

W ogóle trochę mnie to motywuje do zabrania się za upublicznienie kolekcji
map, ehhh.

Also: u mnie teraz listy ładnie się zwijają i odliczają jak Wanda kazał, po
ormiańsku!