Topics

Edukacja młodzieży

W dniu 26.01.2019 o 16:25, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
https://www.cnn.com/2019/01/25/asia/china-marx-anime-intl/index.html
Pierwsze animu jakie warto obejrzeć.

Ale mam nadzieję że to jest Marx/Engels yaoi?

Oby.

sob., 26 sty 2019 o 16:28 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

[...]

Ztcw, niestety nie jest to yaoi i choć ma nawet wątki romantyczne, too
(tfu!) heteroseksualne. Cóż poradzić, nic doskonałego na świecie nie
ma :<

Ztcw, niestety nie jest to yaoi i choć ma nawet wątki romantyczne, too
(tfu!) heteroseksualne.
W takim razie pierdolę takie animu.

Gender-swapped yuri też bym szanowała (może nawet bardziej), ale na to tym bardziej się to nie zapowiada.

On Mon, Jan 28, 2019 at 06:04 PM, Polyna wrote: > W dniu 28.01.2019 o 17:54, Alojzy Pupka pisze: > > Ztcw, niestety nie jest to yaoi i choć ma nawet wątki romantyczne, too > > (tfu!) heteroseksualne. >
> W takim razie pierdolę takie animu.

Co prawda nie yaoi, ale właśnie się dowiedziałem, że podobno:

Holy shit theres literally a scene where Marx reads Hegel out loud, then runs down the street yelling "i get it now" then finds his friend and explains to him how hegelian dialectics resolves the issues with Kantian philosophy.

https://u.wandystan.eu/swhpik.jpg

Może jednak warto dać temu szansę...

-- ppłk Pupka

Alojzy Pupka

wt., 5 lut 2019 o 01:10 Alojzy Pupka via Groups.Io
<alojzypupka=gmail.com@groups.io> napisał(a):

Może jednak warto dać temu szansę...
Dostarczam, towarzysze:
https://invidio.us/watch?v=0T0a_jXHiDo
Chociaż sam na razie wstrzymuję się z oglądaniem (z braku czasu).