Topics

Eh

Alojzy Pupka

Towarzysze, w tym miesiącu trzeba będzie przedłużyć serwer + domenę.
Kto chciałby się zrzucić, zapraszam kanałem prywatnym.

(i tak, oczywiście że temat ma pasować do ostatnio praktykowanej
konwencji nazewnictwa wątków xD)

Wypierdalać!

Towarzysze, w tym miesiącu trzeba będzie przedłużyć serwer + domenę.
Kto chciałby się zrzucić, zapraszam kanałem prywatnym.
Spoko, tylko nie zapomnij na te kanały prywatne zajrzeć zanim nam serwer i domena wygasną.

(i tak, oczywiście że temat ma pasować do ostatnio praktykowanej
konwencji nazewnictwa wątków xD)
Zaraz się zamienię w Kefasa i będę banowała za nieopisowe tematy wątków…