Topics

Ej, dreamlandzka korona Kilofowa jest na Wikipedii~!

Ola Kaarina Isadora Hughson

Jezus Ipanienko

Zajebista korona. Przetapiałbym na amunicję monarchobójczą.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Bruthus Perun

śr., 30 sty 2019 o 12:46 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Zajebista korona. Przetapiałbym na amunicję monarchobójczą.
Macie miękkie serce Towarzyszko Jezus. Roztapiać i wlewać monarchofaszystom
w gardło!

--
Perun

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

śr., 30 sty 2019 o 13:49 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

Zajebista korona. Przetapiałbym na amunicję monarchobójczą.
Macie miękkie serce Towarzyszko Jezus. Roztapiać i wlewać monarchofaszystom
w gardło!
Z jednej strony mon-fasz zasługują zdecydowanie na wlewanie
roztopionych koron w gardła, ale z drugiej Pluton Egzekucyjny im.
Janusza Żenady nudzi się ostatnimi czasy i tylko do puszek i butelek
strzela. Przydałoby się chłopakom coś konstruktywnego do roboty, jak
za starych dobrych czasów Ałmina Fłedełika...

Bruthus Perun

śr., 30 sty 2019 o 13:50 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

[...]
Pluton plutonem, ale kto im każe tylko strzelać? Widzę, że postępuje
degrengolada i upadek twórczego ducha naszych żołnierek i żołnierzy!
Domagam się przykładnego ukarania wszystkich znudzonych! Nie jestem pewien,
czy możliwa jest reedukacja. Proponuję raczej zrzut plutonu w
monarchofaszystowską dzicz burżuazyjno-miejską (gdziekolwiek) i
przyprowadzenia minimum jednego zdobycznego monarchofaszysty przez każdego
członka i cipkę plutonu. Tak żeby później nasi pedagodzy mieli co robić i
wykazać się sukcesami indoktrynacyjno-wychowawczymi!

WPRD!

--
Perun

śr., 30 sty 2019 o 13:59 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

[...]
Mam pewne podejrzenia (choć głowy nie dam), że na czele PEJŻ może
nawet wciąż stać formalnie pewien (tfu!) MONARCHA. Co byłoby już
zupełną degrengoladą. Przydałoby się wyznaczyć nowego dowódcę i
przeprowadzić zaproponowane przez tow. Anarchię procedury. Droga
Liderszo?

Dowódcą PEJŻ* jest, jak podaje rejestr <https://wandystan.eu/w/SAL::Rejestr>, tow. Wander. Monarchą zdaje nie jest już od dłuższego czasu.

Przydałoby się wyznaczyć nowego dowódcę i przeprowadzić zaproponowane
przez tow. Anarchię procedury. Droga Liderszo?
To nie ja jestem dowódczynią SAL.

Nawet jakby była, to uważam że z dowództwem oddziałów jest jak z obywatelstwem – dopóki ktoś sam z niego nie zrezygnuje, nie powinien być wywalany ze stolca. No chyba że jest ktoś kto jest chętny to dowództwo przejąć i nie spotka się ze sprzeciwem inkumbenta.

To co robił Radziecki, z przenoszeniem żołnierzy do rezerwy i odbieraniem im dowództw oddziałów, było i jest moim zdaniem dość chujowe^W^Wbłędem.

* Spelczeker chciał mi poprawić to na PEJS, lol.

śr., 30 sty 2019 o 17:21 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.

Przydałoby się wyznaczyć nowego dowódcę i przeprowadzić zaproponowane
przez tow. Anarchię procedury. Droga Liderszo?
To nie ja jestem dowódczynią SAL.
Radziecka jest nieaktywna, więc tak jakby pełnicie jego obowiązki w
razie potrzeby, co nie? W końcu ktoś musi stać na czele i nas bronić,
jakby nas napadło Udzielne Księstwo Zakonu Templariuszy.

[...]

~
Imho to jednak nie do końca to samo. Niby dowództwo oddziałów to
jeszcze bardziej czysty erpeg, niż cokolwiek innego co tu robimy, więc
w sumie nie ma co przykładać to tego Wanda wie jakiej wagi, ale to
jednak oficjalna, państwowa funkcja. Obywatelstwo to trochę co innego.

* Spelczeker chciał mi poprawić to na PEJS, lol.
Kurde, a byłem pewien że Pornosocjalistyczne Еврейские Jednostki
Specjalne pozostają jak na razie tajnym projektem dowództwa. SB
powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...

On Thu, Jan 31, 2019 at 01:56 AM, Alojzy Pupka wrote:

Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.
Co było a nie jest nie pisze się w rejestr. A w szczególności w rejestr SAL.

Radziecka jest nieaktywna, więc tak jakby pełnicie jego obowiązki w
razie potrzeby, co nie?
Hm, nie mam pojęcia. Może?

[...]
Nadal nie planuję i nie uważam żeby należało tu cokolwiek komukolwiek odbierać. Nawet gdyby na czele PEJŻu stał Czekan.

SB powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...
Szlomo Pelczeker to dobry towarzysz i obywatel. Leave him alone.

czw., 31 sty 2019 o 09:17 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Miałem na myśli, oczywiście, BYŁEGO monarchę. Sorry że nie zaznaczyłem.
Co było a nie jest nie pisze się w rejestr. A w szczególności w rejestr SAL.
Nie robię z tego wielkiego zarzutu, ale to wciąż dość zabawne, przyznacie ;-)

SB powinna zainteresować się tym S. Pelczekerem...
Szlomo Pelczeker to dobry towarzysz i obywatel. Leave him alone.
Zdradza sekrety państwowe, a z tego co mi doniesiono, ma też w
zwyczaju przeszkadzać w pracach redakcyjnych. Szpieg i dywersant –
oddać pod sąd.