Topics

[Ekskomunik] Outcast.mp3

Jezus Ipanienko

Alojzy Pupka

♫ Witamy w Radiu Janusz ♫

Wypierdalać towarzysze, z tej strony redaktor Mariusz Max Kolonko,
słuchacie programu pierwszego Radia Wandyja, za oknem naszej
stołecznej redakcji tylko jeden stopień powyżej zera, tak więc
uważajcie i jeśli gdzieś wychodzicie tego wieczora – ubierzcie się
ciepło!
A przed nami Przegląd Nowości, w tym tygodniu słuchać będziemy
najnowszego singla Zasłużonego Artysty Mandragoratu Wandystanu:

wt., 29 sty 2019 o 00:02 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

https://soundcloud.com/ekskomunik/outcast
Krytycy dość zgodnym chórem wieszczyli koniec Ekskomunika,
przedłużające się milczenie odczytywane było jako wyraz kryzysu
twórczego, a prześladowania polityczne miały być gwoździem do trumny,
ostatecznie zamykającym jego karierę. O jakże się mylili! W najnowszym
singlu Ekskomunik nie tylko pokazuje że wciąż umie TO zrobić, ale też
widać, że ciężkie doświadczenia przekuł na oręż, uczynił z nich swój
atut. „Outcast” to muzyka – zgodnie z tytułem – wycofana, spokojna,
melancholijna. I być może nie zawojuje samundzkich list przebojów ani
nie wykręci rekordów w OLiSie Bialenii, ale z całą pewnością widzimy
na tym siedmiocalowym krążku Ekskomunika w rozkwicie swoich możliwości
twórczych.

Z niecierpliwością czekamy, co będzie dalej!

[8.7/10, Best New Music]

wt., 29 sty 2019 o 00:20 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

redaktor Mariusz Max Kolonko,
Kurwaaaaaaa, Mariusz MARX Kolonko.
Piłeś – nie pisz, ehhhhhhh.

Jezus Ipanienko

Aż mi się mokro zrobiło. :3

I tak za pierwszym razem czytłem "Marx Kolonko"!

wt., 29 sty 2019 o 00:22 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

wt., 29 sty 2019 o 00:20 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

redaktor Mariusz Max Kolonko,
Kurwaaaaaaa, Mariusz MARX Kolonko.
Piłeś – nie pisz, ehhhhhhh.

wt., 29 sty 2019 o 08:14 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Aż mi się mokro zrobiło. :3
Mam tylko nadzieję, że żadne meble nie ucierpiały...

Mam tylko nadzieję, że żadne meble nie ucierpiały...
Na cierpienia mebli monopol mam na razie ja (dopóki Radziecka nie wróci).

Jezus Ipanienko

śr., 30 sty 2019 o 13:50 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

Mam tylko nadzieję, że żadne meble nie ucierpiały...
Niechcący tylko potłukłem dwa dzbany z Dreamlandu... ,_,

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

śr., 30 sty 2019 o 17:04 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Na cierpienia mebli monopol mam na razie ja
Pozdrowienia od łóżka xD

(dopóki Radziecka nie wróci).
Prezerwatywka, odpisz, proszę :<

On Thu, Jan 31, 2019 at 01:32 AM, Alojzy Pupka wrote:
Prezerwatywka, odpisz, proszę :<
Pls answer s-s-s-s-senpai ;_;.

Jezus Ipanienko

Prezerwatywka, odpisz, proszę :<
Pls answer s-s-s-s-senpai ;_;.
I co, odpisał?

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Polyna

W dniu 04.02.2019 o 19:41, Jezus Ipanienko pisze:
I co, odpisał?
A widzisz żeby gdziekolwiek to zrobił?

pon., 4 lut 2019 o 19:42 Polyna <polyna@...> napisał(a):

I co, odpisał?
A widzisz żeby gdziekolwiek to zrobił?
No mógłby jakoś na privach. Ale nie, wygląda na to, że aktualnie w
ogóle nie czyta LDMW ;__;

No mógłby jakoś na privach. Ale nie, wygląda na to, że aktualnie w
ogóle nie czyta LDMW ;__;
Pewnie zajęty jest rozpaczaniem że mu Biedroń poparcie jego partii wygryzł.

Prezerwatywka, odpisz, proszę :<
Za stabilne masz łóżko czy co?

śr., 27 lut 2019 o 22:51 Tow. Radziecki <ks.radetzky@...> napisał(a):

Za stabilne masz łóżko czy co?
Ugh. Chwilowo nie narzekam, trzyma się >:(

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Ugh. Chwilowo nie narzekam, trzyma się >:(
To co się dopraszasz? :D