Topics

grafika

gloniasz <gloniasz@...>

Towarzysze,
wiecie co? Grafika na naszej stronie mi się nie podoba... Wiadomo, że na paincie nic nie będzie ładnie wygl±dać... Chciałbym zaoferować swoj± pomoc. Mogę również uczestniczyć w innych przedsięwzięciach graficznych. Na miejscu Khanda zastanowiłbym się nad tym...

BTW. Na logu brakuje mi Che albo Castro chociaż...

gloniasz

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., "gloniasz" <gloniasz@i...> wrote:
Towarzysze,
wiecie co? Grafika na naszej stronie mi siÄ™ nie podoba... Wiadomo,
że na paincie nic nie będzie ładnie wyglądać... Chciałbym zaoferować
swoją pomoc. Mogę również uczestniczyć w innych przedsięwzięciach
graficznych. Na miejscu Khanda zastanowiłbym się nad tym...

a to chetnie. Przeciez ta strona to prowizorka... Mam nieco inny
zamysl. Jasne mozesz zrobic. Chcialbym zeby wogole byl oryginalny
uklad klawiszy - przypominal np. takie stare komusze archiwum albo cos
w tym stylu - ale ja sie zajmuje w tej chcwili tylko skryptami - jak
zaczna dzialac - bedzie wiadomo co jest - to sie zastanowimy nad
interfacem - a co do tego to zrob grafike po prostu - i juz;) i wyslij
mi na maila.

Pozatym przydadza sie (ale to moze poczekajmy) 40x40 pikseli...

khand@...

Khand