Topics

heh

Alojzy Pupka

Wypierdalać

Tak sobie właśnie pomyślałem, że się zdziwi towarzysz Walterycz co
kołatał miesiącami o jakąkolwiek aktywność jako jedyny poza Liderszą,
jak zajrzy na LDMW.
Heheh. Mnie śmieszy.

Jezus Ipanienko

Hehehehehelmut, wbijaj do nas!

wt., 29 sty 2019 o 01:11 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

[...]

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent

Polyna

On Tue, Jan 29, 2019 at 01:11 AM, Alojzy Pupka wrote:

Tak sobie właśnie pomyślałem, że się zdziwi towarzysz Walterycz co
kołatał miesiącami o jakąkolwiek aktywność jako jedyny poza Liderszą,
jak zajrzy na LDMW.
Napierdoliliśmy przez kilka ostatnich dni więcej wiadomości niż przez kilka ostatnich miesięcy razem wziętych. Fajnie, nie?

--
P.

Jezus Ipanienko

To się nazywa pierdyliard procent normy!

wt., 29 sty 2019 o 11:39 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

Karolina von Lichtenstein

napisał(a):

[...]

To teraz tylko nauczcie towarzysza Ipanienkę, jak się formatuje wiadomości
na LDMW... :)

K.

Polyna

On Tue, Jan 29, 2019 at 03:06 PM, Karolina von Lichtenstein wrote:

To teraz tylko nauczcie towarzysza Ipanienkę, jak się formatuje wiadomości
na LDMW... :)
Kreska kreska spacja, co najmniej trzy zdania, nie przeklinamy i rączki na kołderkę. Dwa. Trzy. Czy jakoś tak.

A na serio, to szczerze chciałam, ale jeszcze by się do mnie przyczepili że jestem za bardzo analna w stosunku do standardów pisania wiadomości. Dlatego być może dam sobie z tym spokój (albo nie; i chuj).

--
P.

Jezus Ipanienko

A co robię nie tak? Bo piszę z gejmajla i może coś poebaem. XD

wt., 29 sty 2019 o 15:22 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Polyna

W dniu 29.01.2019 o 17:54, Jezus Ipanienko pisze:
A co robię nie tak?
Top-postujecie i nie usuwacie nierelewantnych dla waszych wypowiedzi części cytatów. Poza tym jest z tego co widzę wszystko OK.

Jezus Ipanienko

Właśnie uzupełniłem wiedzę o top-posting i bottom-posting. Tak lepiej?
--

W dniu 29.01.2019 o 18:01, Jezus Ipanienko pisze:
Właśnie uzupełniłem wiedzę o top-posting i bottom-posting. Tak lepiej?
Lepiej, acz niecytowanie poprzedniej wiadomości w ogóle IMO pozbawia wypowiedź kontekstu.

Mówiłam że jestem analna.

W każdym razie, jakby ktoś potrzebował jakiegoś wzoru poprawnie sformatowanej odpowiedzi, to patrz np. to:

https://wandystan.groups.io/g/wandystan/message/52966

Bruthus Perun

wt., 29 sty 2019, 18:08: Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
Popieram Tow. Polynę. Gmail grupuje w wątki, ale z cytatem bardziej analnie.

WPRD!

--
Perun

Mówiłam że jestem analna.

W każdym razie, jakby ktoś potrzebował jakiegoś wzoru poprawnie
sformatowanej odpowiedzi, to patrz np. to:

https://wandystan.groups.io/g/wandystan/message/52966

Na gmailu mobilnym nie da rady.
A erboka była spoko.

wt., 29 sty 2019, 18:33: Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

[...]

Bo to pierwszy raz. Przyzwyczaiłem się byłem.

(-) nestor mikronacji

Polyna

W dniu 29.01.2019 o 19:03, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Na gmailu mobilnym nie da rady.
W takim razie poproszę o instalację działającego poprawnie klienta poczty elektronicznej i jego odpowiednie skonfigurowanie:

https://k9mail.github.io/

Inaczej zostanie na Panią nałożona moderacja.

--
(-) Miotr Pikołaj.

Ola Kaarina Isadora Hughson

Wyświetla wątki dziwnie

Karolina von Lichtenstein

wt., 29 sty 2019, 19:03: Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
napisał(a):

Na gmailu mobilnym nie da rady.
A erboka była spoko.
Piszę tę wiadomość z mobilnego Gmaila. To nie problem.

K.

Ola Kaarina Isadora Hughson

Zaznaczanie na ekranach dotykowych to porażka in general
-- Wysłane za pomocą K-9 Mail.

Helmut Walterycz

W dniu 29.01.2019 o 19:24, Karolina von Lichtenstein pisze:
Piszę tę wiadomość z mobilnego Gmaila. To nie problem.
K.
Nie korzystam z mobilnego maila, i też spoczko.

HW

Karolina von Lichtenstein

wt., 29 sty 2019, 19:26: Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
napisał(a):

Zaznaczanie na ekranach dotykowych to porażka in general
-- Wysłane za pomocą K-9 Mail

Polemizowałabym. Poza tym, podpisiku brakuje.

napisał(a):

Zaznaczanie na ekranach dotykowych to porażka in general
Polemizowałabym.
A ja nie. Dla mnie nawet pisanie czegokolwiek na ekranach dotykowych to jakaś porażka, dlatego z listy i forów korzystam jedynie jak mam dostęp do desktopowego komputera. Szczególnie na małych ekranach w komórkach. Na tabletach jeszcze nie jest tak źle, można zainstalować sobie Hacker’s Keyboard i jest nawet OK, zdaje się że nawet można tam zaznaczać Shiftem + strzałkami.