Topics

heh

Bruthus Perun

wt., 29 sty 2019, 19:03: Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
napisał(a):

Na gmailu mobilnym nie da rady.

Ja do Was właśnie z mobilnego nadaję.

A erboka była spoko.
A o tym zadupiu niewiele słyszałem.

WPRD

--
Perun

wt., 29 sty 2019, 18:33: Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

wt., 29 sty 2019, 18:08: Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 29.01.2019 o 18:01, Jezus Ipanienko pisze:
Właśnie uzupełniłem wiedzę o top-posting i bottom-posting. Tak
lepiej?

Lepiej, acz niecytowanie poprzedniej wiadomości w ogóle IMO pozbawia
wypowiedź kontekstu.
Popieram Tow. Polynę. Gmail grupuje w wątki, ale z cytatem bardziej
analnie.

WPRD!

--
Perun

Mówiłam że jestem analna.

W każdym razie, jakby ktoś potrzebował jakiegoś wzoru poprawnie
sformatowanej odpowiedzi, to patrz np. to:

https://wandystan.groups.io/g/wandystan/message/52966

Polyna <polyna@...>

W dniu 29.01.2019 o 20:21, Bruthus Perun pisze:
A o tym zadupiu niewiele słyszałem.
Ja słyszałam tylko że to penisy od nagisy.

A nie, czekaj, powiedziałam, nie słyszałam…

wt., 29 sty 2019 o 15:22 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

(...) jeszcze by się do mnie przyczepili że jestem za bardzo analna w stosunku do standardów pisania wiadomości.
Niby czasy pornosocjalizmu bezpowrotnie minęły, ale – na Wandę! –
wciąż nie wierzę, że na świeckiej ziemi wandejskiej ktoś by z
analności uczynił zarzut.

wt., 29 sty 2019 o 19:43 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Zaznaczanie na ekranach dotykowych to porażka in general
Polemizowałabym.
A ja nie. Dla mnie nawet pisanie czegokolwiek na ekranach dotykowych to
jakaś porażka, dlatego z listy i forów korzystam jedynie jak mam dostęp
do desktopowego komputera. Szczególnie na małych ekranach w komórkach.
Na tabletach jeszcze nie jest tak źle, można zainstalować sobie Hacker’s
Keyboard i jest nawet OK, zdaje się że nawet można tam zaznaczać Shiftem
+ strzałkami.
W ogóle międzymordzia dotykowe są potwornie niedorobione – mimo że już
tyle lat są turbopowszechne i wiele ton papieru zadrukowano analizami
tychże. Gmejl mobilny to w ogóle koszmar, a czasem z niego pisuję
(żmudnie edytując wiadomość, żeby uniknąć toppostowania), więc tego
K-9 będę musiał sobie obadać w wolnej chwili.

wt., 29 sty 2019 o 20:22 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

A erboka była spoko.
A o tym zadupiu niewiele słyszałem.
Byli dość ekscentryczni, ale w inny niż MW sposób. Mimo że pewne cechy
niewątpliwie były wspólne. Ja zupełnie się tam nie umiałem zorientować
kto jest kim i o co chodzi.

Polyna <polyna@...>

W ogóle międzymordzia dotykowe są potwornie niedorobione – mimo że już
tyle lat są turbopowszechne i wiele ton papieru zadrukowano analizami
tychże.
Mam wrażenie że to akurat przypadek, jak to mówią, gdzie z gówna bicza nie ukręci…

Jezus Ipanienko

^ Pisanie na dotykowym czegokolwiek zimą w rękawiczkach
A chuj niech mi palce odmrozi XD (czapkins_fejs.jpg)

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Bruthus Perun

czw., 31 sty 2019 o 00:14 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

A chuj niech mi palce odmrozi XD (czapkins_fejs.jpg)
Patrzę na prognozy, za okno mojego perunmobilu pancernego i może Wam i
chuja odmrozi, ale chyba nie w Wandystanie.

Achuj!

--
Perun

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

czw., 31 sty 2019 o 10:45 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

Patrzę na prognozy, za okno mojego perunmobilu pancernego i może Wam i
chuja odmrozi, ale chyba nie w Wandystanie.
https://media.wandystan.eu/mapy/mapa_wandystanu_temperatura_w_styczniu.png

Jak widzimy, w górzystych regionach Precelii, bywa często całkiem
mroźnie. W Przemysławoprzybyłowsku Wandejskim nawet w lipcu czasami
bez swetra się nie obędzie. Z czego wnoszę, że tow. Ipanienko
zakończył już pobyt w ośrodku Engels III, albo jest na przepustce – bo
w południowej Precelii akurat na temperaturę nie ma co narzekać!

Jezus Ipanienko

A zmieniając nieco temacik tzn. wracając do poprzedniego

Ja słyszałam tylko że to penisy od nagisy.
Pamiętam Erbokę, 2edgy4me. Coś z tego jeszcze zostało w internetowych
archiwach? Chętnie bym se czytnął coś od tych cool kids of
micronations.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Ja zostałam

pon., 4 lut 2019 o 19:44 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Pamiętam Erbokę, 2edgy4me. Coś z tego jeszcze zostało w internetowych
archiwach? Chętnie bym se czytnął coś od tych cool kids of
micronations.
http://www.erboka.org/index.php?id=forum

Ostatnie posty z kwietnia roku osiemnastego [*]