Topics

Hello there!

Polyna <polyna@...>

W dniu 12.02.2020 o 09:01, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Być może wy lubicie jak wam plują w twarz, bo taki wasz kink, ok. Ale do chuja, mówimy o człowieku który wysrał się na Wandystan wielokrotnie.
Meanwhile Mandragor-renegat w innej mikronacji bawi się w statki:

https://u.wandystan.eu/zzfdxo.png

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

czw., 13 lut 2020 o 22:02 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Meanwhile Mandragor-renegat w innej mikronacji bawi się w statki:

https://u.wandystan.eu/zzfdxo.png

Niewtajemniczonym zdradzę, że "Krew i Honor" to kolejny bestseller
Tow. Winnickiego.

Jezus Ipanienko

IPITALAJ UJU.

W dniu wt., 11.02.2020 o 22:49 Marceli Baldachim Khand <
piotr.krupinski@...> napisał(a):

Radziecki - spierdalaj. Nara popierdoleńcy.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

piotr.krupinski@...> napisał(a):

Radziecki - spierdalaj. Nara popierdoleńcy.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

✓ topposting
✓ redundantny cytat (puste linie)
✓ podpis umieszczony w treści sytowania

Kreska kreska odstęp kakaowe oczko bingo!

czw., 13 lut 2020 o 21:02 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Meanwhile Mandragor-renegat w innej mikronacji bawi się w statki:
Dość intrygujące.

Zdążyłem się dowiedzieć, że chodzi o jakiś system
kukuło-galeono-idalny w nowej mirkonacji założonej przez sfochanego na
ojczyznę księcia-założyciela KS. Ktoś już się temu (państwu/systemowi)
bliżej przyglądał? Ja nie mam za bardzo czasu na dogłębne zbadanie
tematu, ale pewnie należałoby wyrobić sobie jakiś pogląd.

Btw ztcw w tym systemiku pojawiają się wandejskie miejscowości. Jak
rozumiem nie odgórnie, w ramach przygotowanej zawczasu mapy, ale w
ramach działalności użytkowników (czy się mylę?). Jak ktoś (Polyna?
Ola?) ogarnia bardziej szczegółowo, to weźcie zreferujcie. Powinno to
budzić we mnie patriotyczną dumę z mentalnej kolonizacji nowych
wirtualnych przestrzeni naszą toponimią, czy raczej oburzenie
zagarnianiem naszego idiomu wirtualnej geografii jako paliwa do nowych
machin napędzania (cudzej) aktywności?

Polyna <polyna@...>

Ktoś już się temu (państwu/systemowi) bliżej przyglądał?
Zarejestrowałam się u nich tylko po to, żeby zobaczyć co tam mają, i szczerze mówiąc, I’m not impressed.

Jedyny system gospodarczy, jaki przetrwał w mikroświecie więcej niż parę miesięcy, działał tylko dlatego, że miał dobrze rozbudowany aspekt społeczny. Tymczasem w kefasosystemie sam jesteś sobie sterem, żeglarzem i okrętem, więc pewnie za jakiś miesiąc czy dwa wszyscy się tym znudzą i przestaną klikać.

Btw ztcw w tym systemiku pojawiają się wandejskie miejscowości. Jak
rozumiem nie odgórnie, w ramach przygotowanej zawczasu mapy
Przecież to jest kefasonacja. Tam *wszystko* jest odgórnie, także i miejscowości w systemie.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Z wandejskich miast jest tylko GWS.