Topics

I ja też mogę zostać Pitagorasem, znaczy, Prezydentką

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Niniejszym zgłaszam swój udział jako kandydatka w tym Grand Prix
Genosse-Wanda-Stadt Le Mans 24 Heures.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Niniejszym zgłaszam swój udział jako kandydatka w tym Grand Prix
Genosse-Wanda-Stadt Le Mans 24 Heures.
Proponuję wyborczy pojedynek a la Miss Sarmacji a.v. 2006

--
☭ PTR (B0408)

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Hmmm.

pon., 13 sty 2020 o 01:50 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Czołem Ola!

[...]

Co, strach obleciał? I słusznie. Ale jeżeli jednak się odważysz, to lepiej podmaluj pazury, zdziro.

--
☭ PTR (B0408)

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

pon., 13 sty 2020 o 02:18 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):
Co, strach obleciał? I słusznie. Ale jeżeli jednak się odważysz, to lepiej podmaluj pazury, zdziro.
nie do końca, bardziej się martwię o Waszą Morbhańskość.

(-)
Ola Kaarina Isadora Hughson/B0044

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

nie do końca, bardziej się martwię o Waszą Morbhańskość.
Już ty się nie martw moją, pilnuj swojej Tuoleleńskości.

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

sob., 18 sty 2020 o 18:27 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

nie do końca, bardziej się martwię o Waszą Morbhańskość.
Już ty się nie martw moją, pilnuj swojej Tuoleleńskości.
Dajesz go, Ola! Lewym sierpowym typa! Niech się na kiślu pośliźnie!

kreska kreska spacja
Cezary Wandończyk