Topics

[IH LUW] Kolejna Nudna Lista

Paulina Laura Emilia

Jakiś czas temu uzupełniłam listy byłych prezydentów oraz kwiatonów, teraz zabrałam się za mandragorów i dekameronów.

I natknęłam się na ten problem że nikt nigdy wcześniej nie robił takiego zestawienia. Dlatego musiałam sama przeglądać historyczne akty prawne i artykuły szukając informacji o rezygnacjach i odwołaniach… i trafiłam na problem że nie wszystko zostało publicznie ogłoszone w inny sposób niż na liście dyskusyjnej. A szukanie czegokolwiek w archiwach hoo!Yowej LDMW jest jak szukanie heteryków na zlocie fanów Lady Gagi.

No ale coś tam się znalazło, ale niepełne. Dlatego zwracam się do Wandejczyków z prośbą żeby jeżeli mają wiedzę na ten temat uzupełnili tą listę, najlepiej z linkowaniem do źródeł:

https://wandystan.eu/w/Historia::Historyczni_mandragorzy_i_dekameroni

Ja za to się zabiorę za tworzenie listy byłych buduarów. _To_ dopiero będzie fragmentaryczne, i to z musu.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

[...]
Szcziszczat za ciężką pracę! Tego nam trzeba!

czw., 16 sie 2018 o 23:22 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Jakiś czas temu uzupełniłam listy byłych prezydentów oraz kwiatonów,
teraz zabrałam się za mandragorów i dekameronów.
:o
Podziwiam determinację. Ja umierałem już przy szukaniu jakichś początków
i końców kadencji, jak kiedyś miałem ambicję to uzupełnić.

[...]
[*]
Pamiętaj miejsca, adresy chujowych archiw, one wszystkie zapłacą
za swoje zbrodnie.

No ale coś tam się znalazło, ale niepełne. Dlatego zwracam się do
Wandejczyków z prośbą żeby jeżeli mają wiedzę na ten temat uzupełnili tą
listę, najlepiej z linkowaniem do źródeł:
Świecki Wando. Coś wątpię, że cokolwiek coś tu uzupełni, bo to solidnie
uźródłowione, a to czego brakuje, to raczej naprawdę przepadło.

Btw, zajrzałem sobie w te źródła, a tam
Arkadij K. Magov, Досфиданиа
Досфиданиа
Д о с ф и д а н и а
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [TRIGGERED]

Ja za to się zabiorę za tworzenie listy byłych buduarów. _To_ dopiero
będzie fragmentaryczne, i to z musu.
Nie dość że fragmentaryczne, to jeszcze benedyktyńska robota.
Trzymamy kciuki, dopingujemy.

[*]
Pamiętaj miejsca, adresy chujowych archiw, one wszystkie zapłacą
za swoje zbrodnie.
Byłoby mi łatwiej, gdyby KTOŚ w końcu zapuścił transfer grupy na hoo!Yo do groups.io. Groups.io udostępnia eksport archiwów, które można zaimportować do programu pocztowego z którego łatwiej byłoby przeszukiwać wiadomości.

Btw, zajrzałem sobie w te źródła, a tam
Arkadij K. Magov, Досфиданиа
Досфиданиа
Д о с ф и д а н и а
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [TRIGGERED]
Wiem, powinno być ‘дасщиданйа’.

Nie dość że fragmentaryczne, to jeszcze benedyktyńska robota.
Trzymamy kciuki, dopingujemy.
Właściwie to już listę buduarów na poziomie listy mandragorów mam, tylko zapomniałam jej wrzucić do systemu.

niedz., 19 sie 2018 o 13:37 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

[...]
✓ zrobione
(tzn. pierwsze kroki, teraz czekam aż groups.io zareaguje na zaproszenie)

https://u.wandystan.eu/vsqzyx.jpg

W dniu 19.08.2018 o 13:37, Paulina Laura Emilia pisze:
Właściwie to już listę buduarów na poziomie listy mandragorów mam, tylko zapomniałam jej wrzucić do systemu.
Here it is:

https://wandystan.eu/w/Historia::Historyczni_buduarowie_miejscowo%C5%9Bci

Starałam się używać nazw i personaliów współczesnych tym razem, prawdopodobnie też zharmonizuję je na reszcie list żeby uniknąć dednejmowania.

Użyłam także wszędzie list nieuporządkowanych żeby nie sugerować bezpośredniego następstwa.

Anyway, jak się skończy transfer LDMW to się uzupełni obie ostatnie listy dokładniej.

pon., 20 sie 2018 o 01:20 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

https://wandystan.eu/w/Historia::Historyczni_buduarowie_miejscowo%C5%9Bci
Wow. Jestem pod wrażeniem wykonanej pracy i solidnego uźródłowienia. W
takim stylu to nawet tak bardzo nie boli, że powoli przekształcamy się
w muzeumnację xD

Starałam się używać nazw i personaliów współczesnych tym razem,
prawdopodobnie też zharmonizuję je na reszcie list żeby uniknąć
dednejmowania.
Rozumiem doskonale motywację, aczkolwiek uważam że w przypadku (mniej
lub bardziej) naukowych badań naszej przeszłości, właściwszym
podejściem byłoby pozostawianie jednak danych którymi dana osoba
posługiwała się w opisywanym czasie. Niezależnie od przyczyn zmiany
tychże – rzeczywistość jest taka, że w dokumentach, w archiwalnych
postach itd. nie figurują i nie zaczną nagle anachronicznie figurować
nowsze. Nie upieram się że należy dokuczliwie wpychać je w każde
miejsce, zwłaszcza jeśli mówimy nie o zwykłych korektach estetycznych
nazwiska, tylko o poważniejszych kwestiach, ale co najmniej przypis
powinien się pojawić imho.