Topics

IMHO wandny teleklip [inb4 stare było harris smith patriarchat]

Jezus Ipanienko

Po prostu to tutaj zostawię:

https://www.youtube.com/watch?v=kkLk2XWMBf8

"Be Celebrated, Not Just Accepted"

Alojzy Pupka

pon., 28 sty 2019 o 23:40 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

[inb4 stare było harris smith patriarchat]
stare nie było xD
Harris to co prawda złoty chłopak z tymi wszystkimi jego
inehołplesplejs i łankisisolitejks, ale wiecznie jak o nim słyszę to i
tak pierwsze skojarzenie to te numery z okolic 09 (it was acceptable
in the 80s lol)
Smith z kolei kojarzy mi się tylko z absolutnie nie fair
przehajpowanymi numerami z pierwszej (zajebistej) płytki Disclosure
patriarchat

Weźcie sprawdźcie czy wam ta Wandea biega do huja >:(

Jezus Ipanienko

No jak na złość Wandea mi nie prykajet ._.

napisał(a):

[...]

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent

Alojzy Pupka

wt., 29 sty 2019 o 00:03 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

No jak na złość Wandea mi nie prykajet ._.
Ciacha wyczyszczone? U mnie już chodzi jak Świecki Wanda kazał.

wt., 29 sty 2019 o 00:00 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

Smith z kolei kojarzy mi się tylko z absolutnie nie fair
przehajpowanymi numerami z pierwszej (zajebistej) płytki Disclosure
srsly tho, kurwa, to parkietowe złoto:
https://invidio.us/watch?v=bkk2H3Ztrfk
versus ta nudziarska popelina:
https://invidio.us/watch?v=93ASUImTedo
no ludzie no

Jezus Ipanienko

Coś tak czuję, że najbliższy inbasada dancing kolektyw będzie miał się do
czego gibać. Gicior!

On Tue, Jan 29, 2019 at 12:01 AM, Alojzy Pupka wrote:

[...]
Calvin Harris skończył się na _Ready for the Weekend_.

Potem jeszcze dało sie go słuchać (choć był generyczny jak Selena Gomez) przez jakiś czas, ale ostatnie jego utwory (_Feels_ czy _Promises(t'najt!:DDDDD)_) robią mnie chcieć wydłubać uszy.

Sam Smith jest z kolei totalnie nudny i bez osobowości. Powiedziałabym że tylko zagraca fale radiowe, ale ostatnio na falach radiowych nie ma już zupełnie nic godnego uwagi.

--
P.

Jezus Ipanienko

Promises to akurat fajowy kawałek-trybut dla queerowego disco z dobrym
bejsikiem ;)

wt., 29 sty 2019 o 11:34 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

Helmut Walterycz

W dniu 29.01.2019 o 11:43, Jezus Ipanienko pisze:

[...]

Kawałka "Latch" nie da się słuchać. White Noise obleci.

Ja, za przewodnictwem towarzysza Pupki, polecam jednak coś bardziej socztystego:

https://invidio.us/watch?v=I3xNUwEpglE

(uwaga: włąściwa piosenka dopiero od 1:00)

Wandosławię,

arcyżenadyn Wandoljubn

Alojzy Pupka

wt., 29 sty 2019 o 19:50 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

https://invidio.us/watch?v=I3xNUwEpglE

(uwaga: włąściwa piosenka dopiero od 1:00)
Będę się jednak upierał, że ta minutowa fuga jest istotna dla
ekstrawagancji całego utworu!

[...]

Bo i tak jest - chodziło o to, żeby ktoś przypadkiem nie wyłączył sobie jeszcze w czasie fugi!

tow. Walterycz