Topics

Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

pon., 3 lut 2020 o 21:37 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Tak czy inaczej - za swoją datę v-urodzin zawsze traktowałem 1 stycznia 2005, więc jestem młodszy :)
12 stycznia 2005 here, macham łapką. Co prawda datę musiałem sprawdzić
w profilu w KS, bo nie wiedzieć czemu SSW podaje jakąś dziwną datę
rejestracji, mimo że nigdy nie spierdalałem przecież z MW...

Polyna <polyna@...>

12 stycznia 2005 here, macham łapką. Co prawda datę musiałem sprawdzić
w profilu w KS, bo nie wiedzieć czemu SSW podaje jakąś dziwną datę
rejestracji, mimo że nigdy nie spierdalałem przecież z MW...
SSW3 podaje datę stworzenia konta w SSW3, a nie 'dziwną datę'. A to tylko dlatego, że stare rejestry zastępowały jakieś źledziałające jeszcze starsze rejestry, a że były w założeniu tymczasowe, daty rejestracji nie zostały w nich ujęte.

Zresztą chyba pisałam, że jak ktoś chce, żeby widoczna była u niego data oryginalna, to niech zwraca się z wnioskiem do mnie o poprawę.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

za: Micropedia

"18 kwietnia 2004 zapisuje się do Scholandii, gdzie jednak nie
wykazywała aktywności. Na początku mieszkała w Scholandii, później w
Sarmacji, ale się nie udzielała. Wstapiła do Wandystanu niedawno po
tym, jak ogłosił on niepodległość, otrzymując ID B0044. "

pon., 3 lut 2020 o 22:03 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
Fakt, że stare rejestry były zjebane w huj. Aczkolwiek gdzieś, w
którejś bazie, powinny być prawidłowe daty rejestracji, bo to się tam
nie sypało akurat ztcp.

Zresztą chyba pisałam, że jak ktoś chce, żeby widoczna była u niego data
oryginalna, to niech zwraca się z wnioskiem do mnie o poprawę.
To ja bym poprosił, bo jednak wstyd trochę.

Polyna <polyna@...>

To ja bym poprosił, bo jednak wstyd trochę.
Znalazłam gdzieś jakąś starą tabelę, i jednym zapytaniem SQL ustawiłam wszystkie daty jakie się dało. U całych 8 osób. Jakby ktoś jeszcze coś miał źle, to już musi mi podać odpowiednią datę sam.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

Znalazłam gdzieś jakąś starą tabelę, i jednym zapytaniem SQL ustawiłam
wszystkie daty jakie się dało. U całych 8 osób. Jakby ktoś jeszcze coś
miał źle, to już musi mi podać odpowiednią datę sam.
Okej, to wiele tłumaczy. Bo tę godzinę temu jak patrzyłem na wasz profil to widziałem datę rejestracji z listopada 2004 i na tym swoją wypowiedź oparłem xD

--
☭ PTR (B0408)

Polyna <polyna@...>

W dniu 03.02.2020 o 23:37, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Okej, to wiele tłumaczy. Bo tę godzinę temu jak patrzyłem na wasz profil to widziałem datę rejestracji z listopada 2004 i na tym swoją wypowiedź oparłem xD
Godzinę temu to tam była wpisana data faktycznie z listopada, ale 2014 roku…

Polyna <polyna@...>

W dniu 03.02.2020 o 23:39, Polyna pisze:
Godzinę temu to tam była wpisana data faktycznie z listopada, ale 2014 roku…
Zresztą data z listopada 2004 roku by żadnego w ogóle sensu nie robiła, bo Wandystan ogłosił niepodległość dopiero w grudniu 2004…

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

Godzinę temu to tam była wpisana data faktycznie z listopada, ale 2014
roku…
To znaczy że mój mózg automagicznie skorygował nierealnie późny rok na dekadę wcześniejszy rok bliższy prawdzie i stąd zamieszanie xD

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

pon., 3 lut 2020 o 22:22 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Znalazłam gdzieś jakąś starą tabelę, i jednym zapytaniem SQL ustawiłam
wszystkie daty jakie się dało. U całych 8 osób. Jakby ktoś jeszcze coś
miał źle, to już musi mi podać odpowiednią datę sam.
W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.

Polyna <polyna@...>

W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.
Z tej właśnie skorzystałam -_-.

wt., 4 lut 2020 o 01:28 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 04.02.2020 o 02:26, Alojzy Pupka pisze:
W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.
Z tej właśnie skorzystałam -_-.
No to jak to tylko w ośmiu przypadkach się dało, jak widzę że u mnie
się zgadza, a u paru stron innych, co na szybko przeskrolowałem, chyba
też :|

wt., 4 lut 2020 o 01:26 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

W starej bazie cintrzańskiej jest tabela `_lud`, a w niej można bez
problemu znaleźć czas zapisu w formacie uniksowym.
Jest jeszcze `People` w tej samej bazie i tam również są [dat]y
rejestracji – tym razem w formie zwykłego stringa. Nie wiem czy między
tymi dwiema tabelami nie ma jakichś zgrzytów, coś chyba było, no ale
generalnie obywateli jest tylu, że można to ręcznie zrobić.

Polyna <polyna@...>

Jest jeszcze `People` w tej samej bazie i tam również są [dat]y
rejestracji – tym razem w formie zwykłego stringa.
One są takie same jak i w tamtej. Tylko mają inny typ danych.

wt., 4 lut 2020 o 02:12 Polyna <polyna@...> napisał(a):

One są takie same jak i w tamtej. Tylko mają inny typ danych.
Nie jestem pewien czy dla absolutnie wszystkich rekordów wszystko jest
takie samo, coś tam się w którymś momencie pojebało ztcp. Ale tam
gdzie się pokrywa, tam jest na pewno poprawnie.

W dniu 03.02.2020 o 22:41, Polyna pisze:
W dniu 03.02.2020 o 22:37, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
Mówicie o stażu wirtualnym?
O stażu wirtualnym ogólnie.

Tak czy inaczej - za swoją datę v-urodzin zawsze traktowałem 1 stycznia 2005, więc jestem młodszy :)
Super, tyle że ja się akurat zarejestrowałam w mikronacjach jakieś 7 miesięcy później…
Akhem. Grudzień 2005.

HW

Alojzy Pupka

4 lut 2020, 12:42 od llll@...: