Topics

[Kongres Mikronacji] Skład delegacji

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Wypierdalać!
Po burzliwej dyskusji z Towarzyszem Prezydentem Radzieckim,
postanowiliśmy, że #jedziemtam.
Jedzie Towarzysz Prezydent, jadę ja. Zgłaszać się mogą trzy osoby -
poszukujemy Towarzyszki lub Towarzysza chętnego do nas dołączyć!

On Wed, Mar 4, 2020 at 12:33 PM, Ola Kaarina Isadora Hughson wrote:

Jedzie Towarzysz Prezydent, jadę ja. Zgłaszać się mogą trzy osoby -
poszukujemy Towarzyszki lub Towarzysza chętnego do nas dołączyć!
Jechałbym, ale mam niestety obowiązki w terenie, więc bawcie się dobrze i przywieźcie jak najwięcej srebrnych sztućców! No i raportujcie o co tam w ogóle chodzi w tym całym kongresie.

--
Podpupkownik Bezwyjazdowy