Topics

Konkurs na flage

khandkruper <khand@...>

Jezeli mozecie to przyslijcie mi na maila projekt flagi. Najlepsza
zostanie wybrana przez mandragorow - ale prawdopodobnie - jesli
Mandragor Socjogramu nie bedzie mial nic przeciw - zostanie poddana
osądowi ludu. Natazie jest jedna flaga ala-FYROMacedonia.

Khand

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., "khandkruper" <khand@t...> wrote:

Jezeli mozecie to przyslijcie mi na maila projekt flagi. Najlepsza
zostanie wybrana przez mandragorow - ale prawdopodobnie - jesli
Mandragor Socjogramu nie bedzie mial nic przeciw - zostanie poddana
os±dowi ludu. Natazie jest jedna flaga ala-FYROMacedonia.
ps : wygrany projekt otrzyma nagrode pieniezna. Poki nie ma ustawy
mozemy takow± zrobiæ :D Powiedzmy - 100 en.

Khand