Topics

Krakozja 3000

Jezus Ipanienko

Towarzyszki i Towarzysze! Szykuję fan-fiction w postapokaliptycznym mikroświecie w formie uroczego połączenia "Stalkera" Tarkowskiego, "Dredda" Travsa i "Papers, Please" Pope'a. Docelowo centrum akcji chcę umieścić w Mega Illianowiczowsku (a.k.a. MEG-ILL), ale w całym lore wrzucę też newsy i eventy m.in. z Wandastadt-Eins (WS-1). Więcej info za jakiś czas. Chwała Krakozji!

Paulina Laura Emilia

W dniu 21.08.2018 o 20:16, Jezus Ipanienko pisze:
[...]
Postapo? Ukryta opcja winkowa przez towarzysza przemawia.

On Tue, Aug 21, 2018 at 08:16 PM, Jezus Ipanienko wrote:

[...]

No i co z tym „więcej info”? Co prawda nie grałem w Papiery, niezbyt kojarzę czym jest ten Dredd, a także – wstyd się przyznać – nie widziałem Stalkera (ale tu przynajmniej Piknik na skraju drogi czytałem), niemniej efekt takiej mieszanki i tak chętnie bym poznał...

-- ppłk Pupka