Topics

Krótki komunikat

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Wypierdalać!

Nadrobiłem sobie LDMW od połowy stycznia. Wszystko spoczko, ale jak ktoś będzie jeszcze nieironicznie pisać o przywracaniu monarchii to będę sięgał po brauninga.

Wszystkiego najwandniejszego!

W dniu 27.02.2019 o 23:21, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
[...]

Uparcie odpowiem - tylko automat karakachanowa!

Kakakowe oczko

Каракачанов Сенёр

Tow. Radziecki

https://wandystan.groups.io/g/wandystan/message/53122Czołem Walterycz!

Uparcie odpowiem - tylko automat karakachanowa!
No brauning to jest tam tylko z kulturowego nawiązania.

Jako broń krótką uznaję tylko gazoszczelny nagant wz. 1895. Na dalsze
dystanse samopowtarzalny Siemionowa (SKS), a jeżeli potrzeba ognia
ciągłego, to nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.

śr., 27 lut 2019 o 23:21 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Wypierdalać!

Nadrobiłem sobie LDMW od połowy stycznia. Wszystko spoczko, ale jak ktoś będzie jeszcze nieironicznie pisać o przywracaniu monarchii to będę sięgał po brauninga.

Spokojnie. Dla Towarzysza będzie szafot luksusowy. Poduszka na ciało
pod platformą, oświetlenie ze wszystkich stron, poprzedzenie występem
zongyańskiej supergrupy 백후.
Tylko, niechże Towarzysz mi przypomni: wolicie pętlę ze sznura, paska
od traktora Kombinatu Urus, czy bio eko bezglutenowy powróz z
biodegradowalnego papieru, który gnije i zalega po inwazii
lixtiańskiej?

<@PTR> napisał(a):

Nadrobiłem sobie LDMW od połowy stycznia.
No i fajnie, no i spoczko! Wypierdalać!

Wszystko spoczko, ale jak ktoś będzie jeszcze nieironicznie pisać o przywracaniu monarchii to będę sięgał po brauninga.
System mandragorski był bardzo sympatyczną hybrydą republiki z silnym
niedemokratycznym ośrodkiem mandragorskim, pełniącym (standardowo)
tylko funkcje ostatecznego nadzoru i zabezpieczenia. Nazywanie go
monarchią, nawet jeśli mówimy tylko o schyłkowym okresie kiedy zanikła
binarność urzędu, jest mimo wszystko sporą manipulacją. Zresztą, kto
powiedział że taka „monarchia” jako forma rządów musi się kłócić z
ideą fajnego państwa wirtualnego? Jak dla mnie istnieje pełen wachlarz
możliwości wandnego funkcjonowania państwa – wybrakowana, fasadowa
demokracja przedstawicielska z zawieszonymi (prezydentura legalnie,
kwiatoni przez konsensus i wizję docelowej legalizacji) kadencjami to
tylko jedna ze ścieżek.

Wszystkiego najwandniejszego!
A i wzajemnie – miłego dzionka i pysznej kawusi życzę.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

System mandragorski był bardzo sympatyczną hybrydą republiki z silnym
niedemokratycznym ośrodkiem mandragorskim, pełniącym (standardowo)
tylko funkcje ostatecznego nadzoru i zabezpieczenia.
To że wy byliście fajni i kilku spośród innych mandragorów również nie czyni systemu fajnym.

Nazywanie go
monarchią, nawet jeśli mówimy tylko o schyłkowym okresie kiedy zanikła
binarność urzędu, jest mimo wszystko sporą manipulacją.
Dziedziczność urzędu głowy państwa (nieoficjalnej, wiadomo, w tym wymiarze trochę na równi z prezydentem który bardziej jednak był odpowiednikiem szefa rządu w większości systemów) niejako jednoznacznie świadczy o jego monarchicznym charakterze.

Zresztą, kto powiedział że taka „monarchia” jako forma rządów musi się kłócić z
ideą fajnego państwa wirtualnego?
Towarzysz Wanda.

[...]
Form wandnych jest oczywiście sporo, ale cofanie się do form niedemokratycznych jest jak cofanie się od CSSa gładzonego do HTMLa łupanego.