Topics

Kto jest pułkowniczką SAL?

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Pytam dla koleżanki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Pytam dla koleżanki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poinformujcie koleżankę, że tradycyjnie szczebelki SAL kończą się na podpułkowniku, wyższych stopni nie ma.

--
☭ PTR (B0408)
major i głównodowodzący SAL

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

pon., 17 lut 2020, 13:17 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
@PTR> napisał:

Poinformujcie koleżankę, że tradycyjnie szczebelki SAL kończą się na
podpułkowniku,
Zapomniało mnie się. Gelloński błąd.
To kto?

"Podpułkownik Winnicki

Ja jestem podpułkowniczką, dzbanelki!

pon., 17 lut 2020 o 15:17 Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

@PTR> napisał:

Poinformujcie koleżankę, że tradycyjnie szczebelki SAL kończą się na
podpułkowniku,
Zapomniało mnie się. Gelloński błąd.
To kto?

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

pon., 17 lut 2020 o 19:27 "Podpułkownik Winnicki
<pplk.winnicki@...> napisał(a):

Ja jestem podpułkowniczką, dzbanelki!

Monarchofaszysta? NIEDOBRZE.

pon., 17 lut 2020 o 14:17 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Zapomniało mnie się. Gelloński błąd.
To kto?
.

Czołem Ola!

Zapomniało mnie się. Gelloński błąd.
To kto?
Teraz zauważyłem, że nie odpisałem w końcu, wstyd.

Tak jak się tu zgłosili - tow. Wander, tow. Pupka oraz również (jako
ppłk rezerwy) tow. Czarnecki vel Kiełbasa-Krakowski.

https://wandystan.eu/w/SAL::Kadry

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

nie no
w tej chwili to
W chwili obecnej dowódcą SAL jest mjr Prezerwatyw Tradycja Radziecki,
powołany decyzją dekamerona Bruthusa Peruna z dn. 21 lipca 2012.

Czołem Ola!

nie no
w tej chwili to
W chwili obecnej dowódcą SAL jest mjr Prezerwatyw Tradycja Radziecki,
powołany decyzją dekamerona Bruthusa Peruna z dn. 21 lipca 2012.
A to owszem, ale nazywam się major Radziecki i mam stopień majora.
Dowodzenie SAL nie równa się stopniu podpułkownika.

Polyna <polyna@...>

W dniu 26.02.2020 o 00:47, Tow. Radziecki pisze:
W chwili obecnej dowódcą SAL jest mjr Prezerwatyw Tradycja Radziecki,
A to owszem, ale nazywam się major Radziecki i mam stopień majora.
Mjr Prezerwatyw Tradycja Radziecki nazywa się major Radziecki i jest majorem. Logiczne.

I tak lepiej być majorem niż Majorem. Dżonem.

śr., 26 lut 2020 o 00:09 Polyna <polyna@...> napisał(a):

I tak lepiej być majorem niż Majorem. Dżonem.
Poproszę o przypis, bo mam zaćmienie i nie rozumiem odniesienia ;<

Polyna <polyna@...>

Poproszę o przypis, bo mam zaćmienie i nie rozumiem odniesienia ;<
https://pl.wikipedia.org/wiki/John_Major

pt., 28 lut 2020 o 13:50 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Poproszę o przypis, bo mam zaćmienie i nie rozumiem odniesienia ;<
https://pl.wikipedia.org/wiki/John_Major
Ugh. APAGE!

(dziękuję za przypis!)