Topics

Lista na stronie działa

Helmut Walterycz

Towarzysze!

Dzięki wielkim czynom towarzyszek inżynierek i towarzyszy inżynierów wracamy do wielkiego środka komunikacji, ulepszonego przez integrację ze stroną główną naszej ojczyzny. Hip hip hurra!

Może order pracy dla tow. Polyny?

L.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 19.03.2018 o 23:20, Helmut Walterycz pisze:
Dzięki wielkim czynom towarzyszek inżynierek i towarzyszy inżynierów wracamy do wielkiego środka komunikacji, ulepszonego przez integrację ze stroną główną naszej ojczyzny. Hip hip hurra!
Powiedzieć że 'wracamy' będzie można dopiero kiedy podjęta zostanie decyzja o wyłączeniu Gierka. Na razie zobaczymy jak ta cała lista się przyjmie.

Może order pracy dla tow. Polyny?
Najpierw mi zabierają ordery, teraz chcą kolejne dawać, plz, towarzysze_ki, zdecydujcie się!

W dniu 19 marca 2018 23:26 użytkownik Polyna V. <vilene@...> napisał:
W dniu 19.03.2018 o 23:20, Helmut Walterycz pisze:
Może order pracy dla tow. Polyny?

Najpierw mi zabierają ordery, teraz chcą kolejne dawać, plz, towarzysze_ki,
zdecydujcie się!
Byle nie Medal Nadwyżki!

W dniu 20 marca 2018 00:22 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał:

Byle nie Medal Nadwyżki!
W MW takiego nie ma (i chwała Wandzie) ;)

[...]

W tym wypadku najlepszy byłby Order Podejmowania Decyzji, gdybyśmy
taki mieli w menu. Bo różne opcje to już, łohohoho, od dawna były
rozważane. Ale wreszcie towarzyszka Wileńska wzięła i zdecydowała, co
wbrew pozorom było tu chyba najtrudniejsze w tym przedsięwzięciu.

Polyna V. <vilene@...>

W tym wypadku najlepszy byłby Order Podejmowania Decyzji, gdybyśmy
taki mieli w menu. Bo różne opcje to już, łohohoho, od dawna były
rozważane. Ale wreszcie towarzyszka Wileńska wzięła i zdecydowała
Nie zdecydowałam, *zaproponowałam* żeby się przenieść w to miejsce. Zadecyduje o tym czy się tutaj przenosimy tylko Churał Ludowy.

W dniu 21 marca 2018 13:04 użytkownik Polyna V. <vilene@...> napisał:

Nie zdecydowałam, *zaproponowałam* żeby się przenieść w to miejsce.
Zadecyduje o tym czy się tutaj przenosimy tylko Churał Ludowy.
Churał zdecyduje czy drugą nogę, która stoi wciąż na Gierku, podnieść
i przesunąć też tutaj. Ale ktoś musiał podjąć DECYZJĘ o postawieniu
tej pierwszej nogi i bardzo dobrze!

Polyna V. <vilene@...>

Ale ktoś musiał podjąć DECYZJĘ o postawieniu
tej pierwszej nogi i bardzo dobrze!
Ja tylko pokazałam gdzie można postawić.