Topics

Mapa administracyjna v.1.4

Tow. Radziecki

Czołem Wandejczycy,

Informacyjnie - nieoceniony tow. Ipanienko natchnął mnie do
zaktualizowania mapy administracyjnej Mandragoratu Wandystanu na
stronie głównej, gdyż ostatnia zmiana była w 2014 r. - m.in. przed
wejściem Krakozji w skład Wandystanu. Zapraszam do oglądania, jak ktoś
zauważy jakieś braki czy rzeczy do poprawienia to bardzo proszę o
info: https://wandystan.eu/w/Main::Atlas_Wandystanu

Z M I A N Y
+ Krakozja;
+ Kibuc Zejn Wanda;
+ nazwy ułusów i o.a.;
+ legenda;
+ drobne korekty wizualne;

Dokonałem też uporządkowania pliku SVG, rozdzielając większość
elementów na osobne warstwy, przez co mogę stosunkowo łatwo
przygotować wersję np. bez miast albo tylko ze stolicami etc. jakby
była komuś taka potrzeba.

DO ZRO:
+ rozdzielenie regionów i subregionów na osobne warstw

niedz., 17 maj 2020 o 14:31 Tow. Radziecki <ks.radetzky@...> napisał(a):

Z M I A N Y
+ Krakozja;
+ Kibuc Zejn Wanda;
+ nazwy ułusów i o.a.;
+ legenda;
+ drobne korekty wizualne;
Oj huj, nawet nie wiedziałem, że dotąd byliśmy tak zdezaktualizowani,
jeśli o kartografię chodzi. Wanda zapłać za tę ważną cegiełkę w dziele
budowy naszej socjalistycznej ojczyzny, towarzyszu. Jak każdy, nawet
najmłodszy yoyonauta wie, budowę mikronacji zaczyna się od narysowania
stolicy nad morzem w ramach bezkształtnego bloba określającego
perymetr nowopowstałego państwa wirtualnego. A zatem można (a może i
trzeba?) powiedzieć, że mapa nie jest pieprzem do gówna, nie jest
dodatkiem, ale FUN-DA-MENTEM mikro-państwowości.

Ament!

PS: ehhh, poszukam chyba tej mapki fizycznej w wektorku, tak jak
prosiliście, bo i tam coś pewnie zaktualizować trzeba

http://wandystan.eu/B51

Talerz

Daję 2 na 10 aby zmotywować do dalszych prac kartograficznych.

Alojzy Pupka

pon., 1 cze 2020 o 16:20 Talerz <porcelanowyksiaze@...> napisał(a):

Daję 2 na 10 aby zmotywować do dalszych prac kartograficznych.
Ale że co konkretnie nie bangla, waszym porcelanowym zdaniem?
Jeśli miałbym się bardzo czepiać mapy tow. Radzieckiego, to myślę że
nazwom regionów/ułusów/oa można było nadać bardziej czytelną
hierarchię i w ogóle poeksperymentować z ich językiem wizualnym, ale
też nie mam tu jakiejś konkretnej diagnozy i recepty.
A, no i linia brzegowa na wysokości Krystynogrodu robi coś dziwnego
(pewnie przesunęła się lekko warstwa).
Drobne potknięcia w generalnie bardzo solidnej robocie. Fajerwerki
może nie strzelają, regiony „dziesiątkowe” to nie są, ale 2/10? xD

http://wandystan.eu/B51

Talerz

On Mon, Jun 1, 2020 at 08:27 PM, Alojzy Pupka wrote:

może nie strzelają, regiony „dziesiątkowe” to nie są, ale 2/10? xD
To 2/10 to jest memicza ocena, tak naprawdę bardzo mi się podoba mapka i czekam kiedy major Radziecki zrobi mapę v-świata :D