Topics

Mianowanie ambarasa

Lord Wander

rezydencja w Winnicy,

Niniejszym mianujŕ Najwy┐szego Kap│ana Zakonu Sigmara Sigmarusa IX, "Vhris" podlorda Krzysztof Macak herbu Khazar ambarasem Madragoratu Wandystanu w Natanii.

Ambaras jest ludowo-socjalistycznym odpowiednikiem ambasadora.

Michas Winnicki
Mandragor Socjogramu
tymczasowy prezydent Wandystanu
List sprawdzony skanerem poczty mks_vir ( http://www.mks.com.pl )

vhris_khazar <breathed@...>

"Mandragor Socjogramu" <sami-hypia@t...> wrote:
rezydencja w Winnicy,

Niniejszym mianuję Najwyższego Kapłana Zakonu Sigmara Sigmarusa
[...]

Dormitorium w Czekanach 13 XII 2004r.

Dziekuje Tow. Mandragorze za obdarzenie mnie ta doniosla misja.
Zaszczyt to dla mnie wielki, ze wzrok kogos tak wielkiego i
dostojnego padl wlasnie na mnie. Zapewniam Towarzysza i wszystkich
Wandyjczykow, ze powierzona mi misje bede wypelnial sumiennie i z
calym swoim poswieceniem. Tak mi dopomoz Wanda i niech Sigmar ma nas
w swojej opiece.

Ambasador Wandyjski w Krolestwie Natanii

Sigmarus IX