Topics

Mój program (*.com, działający pod kontrolą SpartaDOS X) wyborczy.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

[piosenka wyborcza] https://www.youtube.com/watch?v=nD3LDEHuaxo [/]

Po pierwsze, to chcę powiedzieć, że cieszę się, że mam konkurencję,
gdyż to wspaniale świadczy o wandejskiej scenie politycznej - nawet
nagle podrewanej za ręce z fotela dentystycznego w trakcie borowania
przez milicjanta. Czy to milicjant podrywa, czy boruje - odpowiedź
pozostawiam Wam, Towarzysze.

Po drugie, to ze swojej strony mogę obiecać, że na pewno prawa
mniejszości cispłciowej i alloseksualnej nie zostaną ograniczone;
nadal będą traktowani na równo z trans/aswiększością. Tego wymaga
sprawiedliwośc społeczna, tego chciałby Towarzysz Wanda. "Miłujcie
każdego, nawet monarchofaszystę, albowiem każdy, kurwa, błądzi. Nawet
ja. Od tego jest samokrytyka, aby ulepszać się w kierunku
galaktycznego mózgu kosmosocjalizmu."

Po trzecie, będę odpisywała i wogle. Wiem, że robię to z opóźnieniem -
ale praca dla Dzieła Pornosocjalistycznego męczy.

Po czwarte - Polityka zagraniczna w zasadzie zostaje jak jest;
natomiast od razu zaznaczam i definitywnie oświadczam, iż jeżeli będę
kiedykolwiek zaproszona do Królestwa Dreamlandu, to wyrażam chęć
spotkania się *jedynie* z Towarzyszem Królem.
Dreamlandzka scena polityczna to rynsztok a wysokie stanowiska zajmują
tam osoby tego niegodne. Niby co ja wiem o godności, ale no jednak
wydaje mi się, że sama formuła Królestwa Dreamlandu miałą być inna no.

Po piąte - (w razie potrzeby) zamierzam twardo i niezmiennie stać na
stanowisku, iż tzw. "Księstwo Sarmacji" uzurpuje sobie władzę nad
terenami należącymi do MW oraz status potomka KRP. Nie chodzi tu o
żadne piksele - mamy ich wystarczająco - a o prawdę.
Oznacza to również, iż jakiekolwiek umowy zawarte między Królestwem
Dreamlandu a tzw. "Księstwem Sarmacji" dot. Awary uznaję za nieważne.
Wprawdzie, jak głosi MMCXXXVII List do Sodomian "chuja to wszystkich
obchodzi", ale ja jednak jestem zdania, że tak czeba i jósz.

Po szóste - Bedę godnie i ładnie reprezentować swój urząd, gdyż
posiadam duży, puszysty ogon, który zwraca uwagę na problemy
mniejszości futrzastej w Wandystanie.

Glossuitez moi!