Topics

Najnowsze zmiany w Systemie Stron Wandejskich + statystyki LDMW + jeszcze coś (nr 2/2020)

Polyna <polyna@...>

* System Stron Wandejskich żąda ustawienia ciastek jedynie w przypadku, kiedy odwiedzający stronę chce się zalogować lub zarejestrować, a także usuwa je po wylogowaniu. Dzięki tej zmianie, posiadamy chyba najbardziej szanującą prywatność stronę w mikroświecie.

* Udostępnione zostały statystyki postów na LDMW wg daty i autora w maszynowo czytelnym formacie. Dokumentacja znajduje się tutaj:

https://wandystan.eu/statistics/doc/

Dzięki temu, Wandystan dołączył do projektu Instytutu Statystyk Międzynarodowych, zbierającym dane na temat aktywności w miejscach publicznych mikroświata:

https://ism.leocja.org/

* Innym rodzajem danych, dotąd używanych przeze mnie jedynie wewnętrznie, które zdecydowałam się udostępnić publicznie, są dane na temat miejscowości i jednostek podziału terytorialnego Wandystanu:

https://wandystan.eu/varia/geo.jsonld

Może komuś przydadzą się, gdyby chciał napisać jakieś swoje skrypty ich potrzebujące.

czw., 12 mar 2020 o 18:58 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
Słuszność! Mandragorat jak zawsze w awangardzie na każdym słusznym froncie.

* Udostępnione zostały statystyki postów na LDMW wg daty i autora w
maszynowo czytelnym formacie. Dokumentacja znajduje się tutaj:
Próbowałem się wgryźć-wczytać, ale będę musiał chyba więcej czasu na
to poświęcić, bo tak na szybko nie do końca wszystko łapię. Tym
niemniej stworzenie takiego api to również: słuszność!

Dzięki temu, Wandystan dołączył do projektu Instytutu Statystyk
Międzynarodowych, zbierającym dane na temat aktywności w miejscach
publicznych mikroświata:

https://ism.leocja.org/
O! Ciekawe. Wykresiki, wykresiki. Wiadomo, że przy naszym trybie i
objętości aktywności ścigać się za bardzo z nikim nie możemy, ale kto
nie lubi gapić się na kolorowe krzywe.

[...]

Nie mam pojęcia co z tym można zrobić, ale dzięki takim kawałkom jak
`wandgeo:Ulus` jest to super również jako poezja awangardowa <3

http://wandystan.eu/B51

PLNA <polyna@...>

Próbowałem się wgryźć-wczytać, ale będę musiał chyba więcej czasu na
to poświęcić, bo tak na szybko nie do końca wszystko łapię.
Jakby co, wiecie do kogo kierować pytania chyba?

Nie mam pojęcia co z tym można zrobić
W zasadzie, ja też nie.

--
PLNA
https://wandystan.eu/B196

Alojzy Pupka

niedz., 22 mar 2020 o 00:24 PLNA <polyna@...> napisał(a):

Jakby co, wiecie do kogo kierować pytania chyba?
Yup, będę zawracał głowę w razie czego!

http://wandystan.eu/B51