Topics

NBN: komunikat okolicznościowy

Helmut Walterycz

Towarzyszki i towarzysze!

Dzięki jednej wspaniałej towarzyszce P. NBN została przewietrzona, uzupełniona i spryskana zapasem.

Z tego tytutułu: Hip, hip, hurra! tupiemy.

HW

Alojzy Pupka

wt., 21 sty 2020 o 22:00 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

Dzięki jednej wspaniałej towarzyszce P. NBN została przewietrzona,
uzupełniona i spryskana zapasem.

Z tego tytutułu: Hip, hip, hurra! tupiemy.
<tup><tup<tup>
Pisałem już o tym w odpowiedzi na ogłoszenie kolejne wersji SSW, ale
powtarzania nigdy za wiele – towarzyszka Polyna jak coś zrobi to mucha
nie siada, szcziszczat!

Polyna <polyna@...>

<tup><tup<tup>
Pisałem już o tym w odpowiedzi na ogłoszenie kolejne wersji SSW, ale
powtarzania nigdy za wiele – towarzyszka Polyna jak coś zrobi to mucha
nie siada, szcziszczat!
Eh? Akurat to co planuję robić w NBN to jak na razie mocno work in progress, i nie zrobiłam nawet 10% tego, co miałam zrobić (zaliczają się do tego m.in. wprowadzenie do końca Ab Ovo, czy uporządkowanie tytułów stron).

Zresztą na razie jestem zajęta zupełnie innymi sprawami, i to też tylko ‘robię jak mi się zachce’.

śr., 22 sty 2020 o 23:21 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
Towarzyszko, to że macie szerzej zakrojone plany, nie oznacza że to co
już zostało wykonane nie jest godne zachwytów. NBN to prawdziwy
klejnot Mandragoratu i Duma wandejskiego Ludu, więc każda cegiełka w
nigdy nie kończącym się procesie ulepszania jej to potężna zasługa.

Zresztą na razie jestem zajęta zupełnie innymi sprawami, i to też tylko
‘robię jak mi się zachce’.
I tak być powinno!

Polyna <polyna@...>

Towarzyszko, to że macie szerzej zakrojone plany, nie oznacza że to co
już zostało wykonane nie jest godne zachwytów.
Nie wiem czym się zachwycać tak naprawdę? Może najwyżej stroną ‘Inne zbiory biblioteczne’, którą zrobiłam inspirowana pomysłami tow. Kanzlera dotyczącymi unifikacji bibliotecznej: <URL:https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=653&t=11145>.

I tak być powinno!
Może. Choć są i takie rzeczy, które trzeba robić nawet jak się nie chce…