Topics

Netykieta

gloniasz <gloniasz@...>

Wiem, ¿e j± znacie wszyscy... Ale mo¿na to opracowaæ dla ¶wiêtego spokoju.

gloniasz

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., "gloniasz" <gloniasz@i...> wrote:
Wiem, że ją znacie wszyscy... Ale można to opracować dla świętego
spokoju.

gloniasz
Ogolnie bedzie jakis kodeks wykroczen chyba bedzie albo cos takiego.
Mysle ze nie ma jednak co szlec - jak w KS - slowem slowo "dupa"
dopuszczalne bedzie a i mocniejsze cos - chyba nie urazi naszych uszu
jesli bedzie uzyte w odpowiednim kontekscie.

Czyli - moim zdaniem wiecej wolnosci. Ale to zdecyduje demokratyczne
wybrany parlament. Nie bede naduzywal prawa veta.

Khand