Topics

No siema

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Witam Wasze Ekscelencje!

Mam na imię Michał "Karol_Młot" Radziecki, interesuję się historią i polityką, trafiłem do tego państwa za pośrednictwem linka na stronie Klubu Zachowawczo-Monarchistycznego. Postaram się tu zaaklimatyzować, ale jak mi nie wyjdzie to mam już rezerwowy plan - założę własne państwo, Karolię-Młotolię i zostanę jego Królem. Myślicie, że to ma sens?

Powiedzcie tylko jedno - jak się w to g r a ?

kreskakreskaspacja
PTR

Ola Kaarina Isadora Hughson

Wnoszę o bana Ewidentny troll, niegodny obywatelstwa nawet suderlandu.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Wnoszę o bana Ewidentny troll, niegodny obywatelstwa nawet suderlandu.
Zaproponowałbym małżeństwo, ale to heteryzm, fujka. To adopcję może?

<@PTR>:
Zaproponowałbym małżeństwo, ale to heteryzm, fujka. To adopcję może?
W żadną ze stron nie da rady.
To przez to, że mnie oszukałeś, na moich wyspach jest teraz Haseland,
który nie wie o ich historii; ba, nie wiedza nawet, że to są dwie
wyspy, a nawet, jeśli to do nich dociera, to "tę druga" nazywają z
dupy.
I to żąłosne podejście "eeeee japończyki to tacy inni azjaci więc to
normalne, aby na wyspach rzekomo wzorowanych na japonii mieszkali
jacyś him-czum-huani i inni tacy, przecież co to za róznica daj spokój
pojebało cię".

Oby Towarzysz Wanda cię pod bagnety monarchofaszystów w Dreamlandzie rzucił.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 27.03.2018 o 18:40, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
To przez to, że mnie oszukałeś, na moich wyspach jest teraz Haseland
Najgorzej.

który nie wie o ich historii; ba, nie wiedza nawet, że to są dwie
wyspy, a nawet, jeśli to do nich dociera, to "tę druga" nazywają z
dupy.
A jak się właściwie powinny nazywać? Nie Razuri i Zegisa? Chociaż właściwie nie powinny, bo ZTCP jak chciała Towarzyszka oddać je Wandystanowi to prosiła żeby zmienić ich nazwy.

No tak.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Paulina,

A jak się właściwie powinny nazywać? Nie Razuri i Zegisa?
Z jakiegoś niewyjaśnionego powodu używają nazwy "Zegiesa", całkowicie z dupy, bo była im kilkukrotnie na to zwracana uwaga.

--
PTR

[...]

Nie, że nie wiedzą, po prostu ich to nie obchodzi. Taka przypadłość.

Still better niż gdyby wykreślali sobie jakieś kolejne nowe niestworzone lądy. Albo robili pixelkriegi na pół mapy (jak już zresztą potem próbowali).

--
PTR

Alojzy Pupka

On Tue, Mar 27, 2018 at 04:25 am, Prezerwatyw Tradycja Radziecki wrote:

[...]

witam

pozdrawiam

Alojzy Pupka

On Thu, Mar 29, 2018 at 02:34 am, Prezerwatyw Tradycja Radziecki wrote:

[...]

Nie no, akurat Hajslandu to nikomu nie życzę w jakiejś bliskiej mu lokalizacji geograficznej. Tym niemniej kuriozalny celtycki kolonializm, niszczenie światów, pisanie złych ordynacji i oddawanie wysepek krainie pseudonimów Kryształowego Diuka, to wciąż nie są okoliczności które wpływałyby na możliwość uzyskania obywatelstwa w Wandystanie ;-)

Pozdrawiam
Pupka