Topics

Nowy ambaras Królestwa Dreamlandu przy Mandragoracie Wandystanu

Paulina Laura Emilia

Czy tam odwrotnie.

W każdym razie, przyjęte zostały dzisiaj listy uwierzytelniające na mocy których towarzysz Mat Max Ślinianecki został mianowany przez Karolinę Aleksandrę, regentkę Królestwa Dreamlandu na ambarasa tego państwa w Mandragoracie Wandystanu.

Tak, wiem że to _Scholand_, ale to właśnie Scholandia miała historycznie dobre stosunku z Wandystanem, a poza tym sama miałam nadzieję że to on zostanie na to stanowisko powołany jako najlepsza osoba do pełnienia tej funkcji.

W dniu 14.10.2018 o 18:59, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]

Już sama rezygnacja z rodzimej nazwy mon-fasz na bliższą wandejczykom gnomią formę "Ślinianki" pozwala przywitać go ciepłym tupaniem.

Byle nie wieszał portretu de Yremy'ego na ścianie to będzie dobrze.

(-) Helmut Walterycz

Mat Max ze Ślinianek

On Sun, Oct 14, 2018 at 10:16 PM, Helmut Walterycz wrote:
Byle nie wieszał portretu de Yremy'ego na ścianie to będzie dobrze.
Spokojnie, portretu de Yremy'ego nie posiadam ;)

Jeszcze raz pragnę serdecznie przywitać wszystkich - tym razem już w nowej roli. Drzwi ambasady zawsze stoją przed Towarzyszami otworem. Również tych, którzy przez ostatni tydzień uparcie do skrzynki codziennie wkładali ulotki o wolnej Gnomii zapraszam na kawę / kumys.

W imieniu premiera zapraszam również na zbliżający się w Dreamlandzie Kongres Znawców Rzeczy Niepotrzebnych - https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=143&t=9936 - zarówno jako prelegent, jak i słuchacz.

--
(-) Mat Max ze Ślinianek