Topics

Obywatelstwo. Honorowe.

pmk

Towarzysze! Mój dobry przyjaciel inżynier Max Zwell
przekonał mnie i powiadomił (co potwierdza tow. Pupka),
że mogę otrzymać obywatelstwo nie mieszkając w
Wandystanie. Nastąpiła cokolwiek dziwna sytuacja i mimo,
że nie udzielam się w Sarmacji i na LDMW to wraz z tow.
inżynierem Zwellem pracuję nad SKOK. I tak sobie myślę,
że jeśli moja prośba nie jest zbyt nieteges to byłoby w
pytę być obywatelem honorowym MW.

--
imi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121383#p121383.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Potwierdzam, potwierdzam i gorąco popieram wniosek!

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121386#p121386.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

/me tupie popierając wniosek

--
KR Lepki

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121399#p121399.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Przyjęto, decyzja (oczywiście pozytywna) dziś trafi do
Dziennika Praw :)

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121427#p121427.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Trochę się opóźniło, przyczyny wyłącznie techniczne.

http://prawo.sarmacja.org/akt,6193.html

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121577#p121577.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Wielki szcziszczat! Zmiany wprowadzone do rejestru:
http://wandystan.eu/w/action,mieszkancy,obywatele

Skoro już przy rejestrze jesteśmy, to przypominam że
jeśli ktoś chce zmiany nieaktualnych danych (Helmut
Walterycz? Aki Abe? Michał S***cki?), to poproszę o
króciutki wnioseczek, najlepiej w odpowiednim dziale.
Uporządkowałbym to, a nie chcę samowolki robić.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121618#p121618.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Musi być w odpowiednim dziale? Nie ma sensu zaśmiecać
chyba. Ja oczywiście chcę. Aki Abe było takie... nie
wandejskie :)

--
KCS

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121619#p121619.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Alojzy Pupka:
[...]
A ja miałam zrobić formularz do samodzielnej zmiany
nazwiska, ale w końcu zapomniałam. Cholera, to już piąta
rzecz, którą nadal planuję, a jeszcze jej nie zrobiłam,
przydałby mi się jakiś dobry środek na motywację.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121629#p121629.
[...]

Swoją drogą, nie trzeba raczej gwiazdkować
"Sosnowiecki" - biorąc pod uwagę, że nie jest
to o ile mi wiadomo realne nazwisko tow. ex-prezydenta... :P

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121632#p121632.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

A po co w ogóle trzeba by było je gwiadkować?

--
KCS

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121635#p121635.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Radziecka: No tak, tak, racja. Przyzwyczajenie od tych
wszystkich Goateckich i innych ciupag oraz czekanów (

url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Czekan_(bro%C5%84):54uw0heq

„Czekan − drzewcowa broń obuchowo-sieczna (...) nieco
podobna do ciupagi”).

Wileńska: Jak nic nie zrobisz spuszczę wpierdol.
ZMOTYWOWANA?

KCS: Spoko, z wnioskami oczywiście bez faszyzmu. Nie wiem
tylko jak was w tabelki wstawić, bo Kim to zasadniczo
nazwisko, przynajmniej w (tfu! tfu!) realu, ale powinno być
pisane na początku. A u nas w bazie będzie albo
semantycznie poprawnie, ale w złej kolejności, albo na
odwyrtkę...

A gwiazdkuje to się jak ktoś używał danych realnych
(kiedyś powszechna praktyka), ale mu się odwidziało
(teraz powszechna praktyka), żeby każdy wiedział o kogo
chodzi, ale żeby go wyszukiwarki nie łapały (a za
wyszukiwarkami na przykład pracodawcy).

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121637#p121637.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Tak trochę dziwnie się czuję, gdy moje stare v-nazwisko
jest wygwiazdkowane ;)

--
Michaelus

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121638#p121638.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Zboczenie z tymi zwiezdkami, coś strasznego :P
To mogę w bazie zmienić wam na Michaelusa, dla
spójności?

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121640#p121640.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Złożyłem odpowiedni wniosek w mam nadzieję odpowiednim
dziale. Ale chyba nie zaszkodzi jak i tu zawnioskuję :!:

--
Michaelus

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121642#p121642.
[...]

Teraz tylko udowodnij, że nie rzucasz słów na wiatr, a
poczuję się totalnie zmotywowana.

Alojzy Pupka:
[...]
W ogóle, to meine Kulpe, powinnam zrobić w bazach danych
jedno pole z razem imieniem i nazwiskiem, a ja po prostu
strukturę przekopiowałam ze starej. No nic, nie bedę na
razie tego poprawiała, zmieni się to dopiero w RWPG.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121645#p121645.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

tow. Wileńska:
Teraz tylko udowodnij, że nie rzucasz słów na wiatr, a
poczuję się totalnie zmotywowana.
Są wśród nas tacy, co cofali się już przede mną o trzy
kolory.
Also: ZROBIĘ Z TOBĄ TO CO RADZIECKA Z MOIM ŁÓŻKIEM

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121646#p121646.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

url=http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/3675,10/:1ujdetow

Nie róbcie z nią tego, co Radziecka zrobiła z moim
łóżkiem...

--
Gauleiter Kakulski

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121653#p121653.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Gauleiter Kakulski:
url=http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/3675,10/:37jwg0wh
Gauleiter Kakulski:
Nie róbcie z nią tego, co Radziecka zrobiła z moim
łóżkiem...
Tow. Radzieckiego to chyba strach wpuścić do sklepu
meblowego. Łóżka się pewnie same zarywają już na sam
jego widok.

--
Paulina Wilenska

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121654#p121654.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Za każdy zakończony projekt dostaniesz dużego czerwonego
lizaka na pierwszym zjeździe na którym się pojawisz.
Motywacja pozytywna działa? :D

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku Obywatelstwo. Honorowe. pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=11960&p=121655#p121655.
[...]

Dużego czerwonego? NOM NOM NOM NOM NOM NOM NOM.

Nie.

*

*

*