Topics

Odezwa na 16 rocznicę powstania Mandragoratu Wandystanu

Tow. Radziecki

Towarzysze i Towarzyszki,
Przyjaciele i Przyjaciółki,

Dziś obchodzimy kolejną okrągłą rocznicę powstania Mandragoratu
Wandystanu. Pora więc na garść banalnych, chybionych porównań i
mozolnego aktualizowania zagadnienia za pomocą dalszych banałów. Na
szczęście jako wielokrotny absolwent LUW posiadam również doktorat
honoris causa z gospodarki wodnej, także lanie wody nie stanowi tu
najmniejszego problemu.

16 lat temu, kiedy pod kierownictwem tow. tow. Khan... Urbana i
Michasia Wandystan wytyczył ścieżkę którą później poszło co najmniej
kilka grup i prowincji - żeby wspomnieć o wszystkich, to jest o
Teutonii, ponownie Wandystanie, Morvanie, jeszcze raz Wandystanie oraz
ponownie Teutonii wraz z Baridasem i Sclavinią - nie wiedzieli, pod co
tak naprawdę kładą podwaliny. Powstało nieśmiertelne, fajne państwo
wirtualne, gdzie w demokracji urzeczywistnia się dyktatura
proletariatu. Dziś, tak jak oni, nie wiemy co czeka nas w przyszłości
- czy dalsza egzystencja w obecnej, dość komfortowej formie, czy
wzrost i nowe odrodzenie - ale wiemy, że Mandragorat Wandystanu jest w
stanie sobie poradzić z każdym wyzwaniem, które stanie na jego drodze.

Takim wyzwaniem może być niedawne przetasowanie i przemiany na forum
międzynarodowym skłaniają do refleksji. Rola Mandragoratu Wandystanu w
tych zmianach nie jest jeszcze określona, ale jak zawsze będzie ona
niewątpliwie znacząca. Nieodmiennie Wandejska polityka zagraniczna
wspiera wszystkie ruchy antyimperialistyczne i
antymonarchofaszystowskie, stąd z zainteresowaniem i nieustającą
sympatią śledzimy powstanie i krzepnięcie nowej formy współpracy
międzymikronacyjnej, w którą zaangażował się nas sojusznik - Królestwo
Dreamlandu.

W polityce wewnętrznej sukcesem okazało się wdrożenie pomostu, który
połączył Plac Żenady funkcjonujący na wielu platformach - IRCowej,
Telegramowej i Discordowej. Co prawda aktywność, która w dużej mierze
się tam skupiła jest ciężej mierzalna oraz bardziej podatna na realowe
offtopy niż ta na Liście Dyskusyjnej, ale niewątpliwie można mówić o
ożywieniu - zarówno ze strony obywateli, jak i zagranicznych gości,
którzy się tam co jakiś czas pojawiają. Jeżeli niezawodny tow. Alojzy
się kiedyś ogarnie, być może w najbliższym czasie będą miały miejsce
wybory - myślę, że wypadałoby przeprowadzić je jednocześnie na
Prezydenta i do Churału Ludowego. Liczę na jego zaangażowanie w tym
zakresie.

Wstępnie w ramach Jubla planowałem zorganizowanie rocznicowego czynu
społecznego, nie dostrzegłem jednak w ostatnich tygodniach większego
zaangażowania które można by przekuć w tym kierunku. Mam tym niemniej
wrażenie, że to i tak bardziej udane upamiętnienie niż zeszłoroczne,
także tendencję mamy znów wzrostową. Mam nadzieję, że będzie można tak
dalej mówić o całym Wandystanie.

Wandosławię! Szcziszczat Szczandystan! Bananów i Słodkości! Gulegulegulegul!

--
☭ Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Prezydent Mandragoratu Wandystanu

Karolina von Lichtenstein

Szcziszczat!

Jak można dostać się na Plac Żenady?

Wiadomość napisana przez Tow. Radziecki <ks.radetzky@gmail.com> w dniu 11.12.2020, o godz. 17:42:

[...]

Maciej IIrex

Wysyłam w swoim prywatnym imieniu Szampanskoje Irigistoje z poddomowej piwniczki, życząc wszystkiego najlepszego **w pełni legalnej** #hot16.

Halabanacha

Szcziszczat Szczandystan!

niedz., 13 gru 2020 o 12:46 <maciej2rex@gmail.com> napisał(a):

Wysyłam w swoim prywatnym imieniu Szampanskoje Irigistoje z poddomowej piwniczki, życząc wszystkiego najlepszego **w pełni legalnej** #hot16.

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

pt., 11 gru 2020 o 17:42 Tow. Radziecki <ks.radetzky@gmail.com> napisał(a):

Dziś obchodzimy kolejną okrągłą rocznicę powstania Mandragoratu
Wandystanu.
Spóźnione SZCZISZCZAT i wypierdalać!

[...]
Zaprawdę, gdyby tak aktywność na PŻ skrystalizować na LD, to mielibyśmy
całkiem ładny miesiąc!

[...]
Ehhhhhhhhhhh. SIĘ ZROBI

Wstępnie w ramach Jubla planowałem zorganizowanie rocznicowego czynu
społecznego, nie dostrzegłem jednak w ostatnich tygodniach większego
zaangażowania które można by przekuć w tym kierunku.
Imho jest dość zaangażowania na umiarkowanie entuzjastyczny czyn.
Spróbować chyba nie zaszkodzi?

http://wandystan.eu/B51

niedz., 13 gru 2020 o 12:46 <maciej2rex@gmail.com> napisał(a):

Wysyłam w swoim prywatnym imieniu Szampanskoje Irigistoje z poddomowej piwniczki, życząc wszystkiego najlepszego **w pełni legalnej** #hot16.
Mam nadzieję że to trunek antyalkoholowy?

http://wandystan.eu/B51

pt., 11 gru 2020 o 21:20 Karolina von Lichtenstein
<jack.rockefeller@gmail.com> napisał(a):

Jak można dostać się na Plac Żenady?
Ale że stąd? Spod klifów Wzgórza Różowych Serc? Bulwarem Ofiar
Heteroseksualizmu dochodzimy do ujścia Libermanu, skręcamy w lewo w
Sama Nujomy i na pierwszym skrzyżowaniu można pójść albo najpierw w
lewo w Meinhof, potem w prawo w Wandy, albo prosto ofiarami Morvenau i
w lewo w Krystyny, wychodzi za jedno...

A jak ktoś się chce połączyć z nami zgromadzonymi na placu w planie
astralnym, bo go fizycznie w GWS nie ma, to już mówię, bo co prawda
towarzyszka już do nas trafiła, ale może jakaś zabłąkana duszyczka
jeszcze nie wie, a lurkuje tylko po cichu i się wstydzi zapytać. Otóż
są cztery równorzędne drogi:
1) IRC: po staremu ircs://irc.wandystan.eu:6697/#wandystan
2) TELEGRAM: https://t.me/plac_zenady
3) (tfu) DISCORD: https://discord.gg/hyHQAe5
4) XMPP/Jabber: xmpp:wandystan@conference.jabjab.de?join
Most łączy każdą z czterech emanacji PŻ w czasie rzeczywistym.

Towarzyszka Polyna przygotowuje powoli elegancką wizytówkę naszego
Placu, ale jeszcze nie skończyła:
https://wandystan.eu/w/Main::Plac_%C5%BBenady

http://wandystan.eu/B51

Maciej IIrex

Wiadomość napisana przez Alojzy Pupka <alojzypupka@gmail.com> w dniu 14.12.2020, o godz. 15:09:

Mam nadzieję że to trunek antyalkoholowy?
To chyba oczywiste.

Imho jest dość zaangażowania na umiarkowanie entuzjastyczny czyn.
Spróbować chyba nie zaszkodzi?
W sumie nie. Pomyślę coś.