Topics

Odezwa prezydencka ws. afery

Tow. Radziecki

Towarzyszki, Towarzysze,

Nie da się ukryć, że znaleźliśmy się w pewnym kryzysie. Do niedawna
przymierzałem się do tego oświadczenia w kontekście aktywnościowego
dołka po niedawnym skoku, zwracam się do was jednak w o wiele mniej
przyjemnych okolicznościach. Z przykrością przyjąłem wieść o
niewandnych działaniach tow. Torkana - i będę oczekiwał od niego,
niezależnie czy ta sprawa również będzie prowadzona przez Trybunał, co
najmniej wyjaśnień i samokrytyki. Z równą przykrością jednak przyjmuję
wieść o również niewandnych działaniach towarzyszek Oli i PLNY - tu
sprawa ma o tyle poważny charakter, że podjęto działania o charakterze
władczym, użyto autorytetu i uprawnień państwa, Mandragoratu
Wandystanu, w prywatnej wendetcie. Poniekąd uzasadnionej, jeżeli
zarzuty wobec tow. Torkana się potwierdzą - ale jednak prywatnej i tym
samym nie będącej podstawą do tego typu działań.

Wiele z tego co myślę wyraził już w swoich ostatnich wiadomościach
tow. Pupka. Jeżeli czymś jest dla mnie "fajne państwo wirtualne" to
miejscem, gdzie działamy zgodnie z ustalonymi zasadami. Gdzie nie
robimy wyrzucania i cenzury za plecami, gdzie nie dokonujemy
bezprawnych zamachów na porządek konstytucyjny w rodzaju KONiów.
Wierzę, że taka mikronacja jest możliwa - i że taką mikronacją był i
jest Mandragorat Wandystanu. Wierzę, że ludowa sprawiedliwość
wszystkim tym, którzy zamachują się nasze państwo stanowczo się
odmachnie. I wierzę, że jeżeli sprawa działań tow. Torkana została by
przedstawiona tejże sprawiedliwości, to odmach jej byłby słuszny a
surowy. Z przykrością jednak muszę zaznaczyć, że sprawiedliwość
zmuszona jest odmachnąć się również na te, które sobie rolę tejże
sprawiedliwości bezprawnie uzurpowały. Wierzę, że Trybunał będzie
wyrozumiały, jeżeli zaistniały okoliczności łagodzące.

Towarzyszki, zwracam się do was osobiście - byłem tam, gdzie wy
jesteście teraz. Trybunał wandejski osądził mnie za podobne naruszenie
praw i wolności. Swoją lekcję odebrałem i przyjąłem do serca.
Chciałbym, aby to samo stało się w przyszłości z wami. Apeluję -
przytulcie ludową sprawiedliwość jak scholandzkiego chłopca (bądź
dziewczynkę). Wyznajcie wszystko co wam na wątrobie leży i złóżcie
sumienną samokrytykę - a ludowa sprawiedliwość, jaka by nie była, wyda
się wam dobrotliwa i pełna wyrozumiałości.

I na koniec - na czas związany z postępowaniem, które zapewne poweźmie
Trybun - zawieszam tow. PLNĘ w sprawowaniu funkcji Komisarza ds.
Informatycznych. Zaznaczam, że po konsultacjach z tow. Pupką
zadecydowałem, że zawieszenie będzie miało wymiar wyłącznie formalny -
nie ma miejsca żadne pozbawienie dostępów czy uprawnień, po prostu
proszę na ten czas o wstrzymanie się od działań administracyjnych w
tych systemach. Wierzę w Towarzyszki dobrą wolę.

--
☭ Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Prezydent Mandragoratu Wandystanu

Jezus Ipanienko

Dziękujemy Drogi Liderze za udzielenie cennych wskazówek w duchu
wandyzmu-pojednanizmu. Wierzę, że Wasze słowa będą początkiem końca
kryzysu. #MuremZaRadzieckim

W dniu pt., 27.03.2020 o 11:46 Tow. Radziecki <ks.radetzky@...>
napisał(a):

[...]

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

pt., 27 mar 2020 o 10:46 Tow. Radziecki <ks.radetzky@...> napisał(a):

Towarzyszki, Towarzysze,

Nie da się ukryć, że znaleźliśmy się w pewnym kryzysie.
Mądrość socjogramu odwiedziła nas w osobie Drogiego Lidera.
Pokój i narodowe pojednanie będą nam dane, ale tylko jeśli napiszemy:
„dziękuję towarzysz Drogi Lider”.

Z przykrych rzeczy – towarzyszka Cenzorka się sama usunęła z listy.
Mam nadzieję, że to raczej tymczasowa podróż na pustynię Negev dla
przemyślenia, niż próba ucieczki przed procesem.

http://wandystan.eu/B51

PLNA <polyna@...>

OK, niech będzie.

--
PLNA
https://wandystan.eu/B196

PLNA <polyna@...>

[...]

Mam nadzieję, że faktycznie nie jest to trwałe opuszczenie naszego
grona, niefortunne skoki ciśnienia i błędy zdarzają się wszystkim, mam
nadzieję, że to wszystko uda się rozwiązać bez strat osobowych.