Topics

ODP: ODP: Re: Wandystan: Z zaswiatow

Majkel Bumbum <majkel_bumbum@...>

A to w takim razie przepraszam. Gdy zaglądałem do Baridasu ostatnio, a było
to gdzieś tak pół miesiąca temu, wydawał mi sie on prawie kompletnie
wymarły, do tego zasugerowała mnie zapowiedź odejścia towarzysza ze swojej
ojczyzny (szczególnie że jest towarzysz chyba najaktywniejszym jej
obywatelem). Jeśli się myliłem, to tylko moge sie z tego powodu cieszyć,
ponieważ Baridas budzi we mnie sympatię oraz szacunekj z powodu odłacznia
się od Dreamlandu (nie żebym miał coś przeciwko Dreamlandowi, po prostu
zaimponowała mi odwaga towarzyszy z Baridasu) i życzę jego mieszkańcom
wszelkiej pomyślności.
Krzysztof kaw. Bojar

A dziękuję:) Też jestem pełen uznania dla nas:) I mile zaskoczony reakcją
Obywateli zaraz po oświadczeniu o zerwaniu Unii;) Ale to już historia;)

Majkelij Alieksiej
Prorok Bravo Girla