Od: Perun
Wysłano: 2014-03-17 19:41
Do: wandystan@...
Temat: Re: Wandystan: wandystan.eu nie dziala

Siostry!

Ostatnio jak wchodziłem na stronę MW (przed chwilowym zniknięciem) była jakaś dziwna i nowoczesna. I jakieś kanały dodatkowe były. Teraz tego nie widzę. Czyżby jakiś atak jądrowy zmiótł nowe budownictwo i infrastrukturę informacyjną?

Wypierdalać!

--
ANP

W dniu 12 marca 2014 22:07 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...> napisał:

Czołem Cedenbal!

> Wandystan ostatnimi czasy dopadła multikanaloza i szum informacyjny.

Żeby to chociaż był szum. Generalnie bardziej cisza informacyjna. A co
do multikanalozy - nie powiedziałbym, żeby to czemukolwiek
przeszkadzało. Nie ma tych kanałów aż tak dużo - LDMW, Bierut, Wandea
i Gierek... Chyba tyle.

> Wydział Kontroli Prasy i Widowisk Politechniki Precelkhandzkiej,
> poza zmianą rodzaju bojowości tow. Radzieckiej, nie stwierdza
> negatywnych zmian i trendów ideologicznych.

A coś się zmieniło? Poza tym ta zmiana była negatywna? No nie wiem...

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
    (Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
    wandystan-digest@...
    wandystan-fullfeatured@...

<*> Your use of Yahoo Groups is subject to:
    https://info.yahoo.com/legal/us/yahoo/utos/terms/