Topics

Odpowiedź na zapotrzebowanie na miasta...

Michał Sobczak <ramzes@...>

Witam Towarzyszy!

W związku ze zgłoszonym w zeszły piątek, przez Mandragora Jutrzenki,
oraz w licznych listach od Przedstawicieli mas robotniczo- chłopskich
[;)], zapotrzebowaniem na miasta, Ja oraz Tow. Krzysztof Szczucki, w
czynie społecznym, zdecydowaliśmy się odpowiedzieć na zapotrzebowanie
i utworzyć miasto. Nazwaliśmy je "Winnica" na cześć Mandragora
Socjogramu, Tow. Michasia Winnickiego.

Zapraszam do odwiedzenia tymczasowych (jak wszystko inne :D) stron
miasta: http;//www.ramzes.work.only.pl/winnica/index.html

--
Tow. Michał Sobczak
Komisarz Miasta Winnica

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., Michał Sobczak <ramzes@m...> wrote:
[...]

Podaje poprawny :
miasta: http://www.ramzes.work.only.pl/winnica/index.html

--
Tow. Michał Sobczak
Komisarz Miasta Winnica
ramzes@m...
gg:3186643
ICQ:331193240
Każdy prowokator, który odważy się podnieść rękę na władze ludową,
może być pewien, że mu tę rękę, władza ludowa odrąbie! W interesie
klasy robotniczej! W interesie chłopstwa pracującego i inteligencji!

Pieknie towarzyszu ! :D
Przypomina mi sie Wanda w czterdziestym dziewiatym

Khand