Topics

[OT] ROTR(ia) upada

Paulina Laura Emilia

Jak donosi Gazetu Wyborczu, ROTR Spółdzielnia Mleczarska w Rypinie – namesake Państwa Kościelnego Rotria – znajduje się na krawędzi upadłości:

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24008700.html

Nie to żebym po niej płakała, w końcu yes cannons slow market.

Swoją drogą:

Upadek spółdzielni zaczął się od rosyjskiego embarga w 2014, które
nałożono jako retorsje za embargo nakładane przez UE w odwecie za aneksję formalnie wciąż ukraińskiego Krymu przez Federację Rosyjską.

Ech, Polaczki – niby Ruskich nie lubią, ale do Kacapstanu swoje gunwo chętnie sprzedają xD.

W dniu 06.10.2018 o 17:46, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]

Lokalne spółdzielnie mleczarskie należy wspierać bezwzględnie.

A realnauci wandejscy oczywiście większą sympatię czują do lokalnego rywala, czyli spółdzielni BROMILK.

(-)HW

Paulina Laura Emilia

W dniu 06.10.2018 o 19:48, Helmut Walterycz pisze:
Lokalne spółdzielnie mleczarskie należy wspierać bezwzględnie.
No ja jak kupuję nabiał, to zawsze najpierw szukam produktów OSM wiocha_na_Mazowszu. Chociaż na tyle żeby sprawdzać która jest najbliżej centrum dystrybucyjnego lokalnej Biedry mnie nie pojebało.

Ale nie będę płakać po czymś zarządzanym przez januszy biznesu, którzy nie dość że nie potrafią zdywersyfikować rynków zbytu to jeszcze robią jakieś przekręty.

A realnauci wandejscy oczywiście większą sympatię czują do lokalnego rywala, czyli spółdzielni BROMILK.
“Do you even milk, bro?”

Karolina von Lichtenstein

Czołem,

tylko OSM Krasnystaw. Dwa. Trzy.

KA

sob., 6 paź 2018 o 20:03 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

W dniu 06.10.2018 o 20:18, Karolina von Lichtenstein pisze:
Dwa. Trzy.
Kreska kreska spacja by się bardziej przydała.

W dniu 06.10.2018 o 20:18, Karolina von Lichtenstein pisze:
Czołem,

tylko OSM Krasnystaw. Dwa. Trzy.

KA
Ulubiona spółdzielnia Krakusów, nie szanuję.

To już prędzej OSM Ryki.

Kreska Kreska Spacja
Kakakowe Oczko

Karolina von Lichtenstein