Topics

[OT] STREAM THANK U NEXT, BICHES

Polyna <polyna@...>

Wreszcie się kilka dni zabrałam za przesłuchiwanie ostatniego albumu Ariany. Tak, wiem, powinnam się zbiczować za to, że jako arianatorka nie posłuchałam od razu głosu naszej Bogini.

I powiem jedno: ZŁOTO, dosłownie złoto. Bardziej kohesywnego albumu popowego nie widziałam nigdy. Zero fillera, nawet wiele niesinglowych kawałków to bopy. Highlights:

* imagine
* bloodline
* bad idea
* ghostin
* 7 rings
* thank u, next

Ale reszty też posłuchajcie, warto.

Jakby ktoś chciał sobie ściągnąć to we FLACu, to nawet na The Pirate Bayu są dobre torrenty z tym.

--
this message was brought to you by
THE ARIANATOR GANG

Alojzy Pupka

wt., 7 sty 2020 o 03:04 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Wreszcie się kilka dni zabrałam za przesłuchiwanie ostatniego albumu
Ariany. Tak, wiem, powinnam się zbiczować za to, że jako arianatorka nie
posłuchałam od razu głosu naszej Bogini.
No odrobinkę skandaliczne, muszę powiedzieć...

I powiem jedno: ZŁOTO, dosłownie złoto. Bardziej kohesywnego albumu
popowego nie widziałam nigdy. Zero fillera, nawet wiele niesinglowych
kawałków to bopy.
Nooo, muszę się przyznać że tylko Ghostin słyszałem (jak wyszło jako
singielek) i fajen, ale jakoś bardzo się nie zajawiłem. No ale jak tak
Towarzyszka poleca, to wpiszę na listę do odsłuchu, mimo że i tak jest
już w huj długa.

this message was brought to you by
THE ARIANATOR GANG
this message was brought to you by
CHĘTNIE POSŁUCHAM PRAWIE WSZYSTKIEGO GANG