Topics

Pierwszy, testowy post

vilene@...

Edited

On, we własnej osobie, panie i panowie, słów tutaj było mrowie, kto mi powie, co to za człowiek

Alojzy Pupka

Szcziszczat!

Polyna V. <vilene@...>

Szcziszczat!
Dałam wam uprawnienia ownera żebyście mogli się zapoznać z całym tym systemem list i ocenić czy ma sensownie rozwiązaną kwestię administracji.

Dałam wam uprawnienia ownera żebyście mogli się zapoznać z całym tym
systemem list i ocenić czy ma sensownie rozwiązaną kwestię administracji.
Chyba całkiem spoko, jak tak patrzę, a jak ty sądzisz? Ten darmowy
jeden gigabajt też raczej na dość spore archiwum plaintextowych
wiadomości powinien wystarczyć, hmmm. No szkoda tylko, że to nie u nas
by siedziało, eh. Ale listę najnowszych chyba i tak się jakoś powinno
dać zaimportować na główną.

Polyna V. <vilene@...>

Chyba całkiem spoko, jak tak patrzę, a jak ty sądzisz?
Dla mnie wszystko w porządku z tym wszystkim. Oprócz tego że nie ma pewności co do przyszłości, no ale jakby chcieli to wszystko zamknąć to można ściągnąć archiwum wiadomości i przesiąść się na – niestety – forum…

Ten darmowy jeden gigabajt też raczej na dość spore archiwum plaintextowych
wiadomości powinien wystarczyć, hmmm.
Same wiadomości do limitu akurat się nie liczą, jedynie załączniki i inne bajery. Które i tak na razie wyłączyłam.

Ale listę najnowszych chyba i tak się jakoś powinno
dać zaimportować na główną.
No kanał RSS z najnowszymi wiadomościami jest.