Topics

Podsumowanie listopada i ważna proklamacja

Paulina Laura Emilia

Ponieważ jedyny post jaki wysłano na LDMW w miesiącu listopadzie to mój o Arianie Grande, postanawiam o zmianie nazwy państwa na *Arianat Grandystanu*.

Strona główna Arianatu została już uaktualniona i został wgrany na nią nowy nagłówek. A teraz możecie kontynuować swoje niezainteresowanie Wand… Grandystanem.

W dniu 23.11.2018 o 18:38, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]

Jak towarzyszka nie czyta prasy to zalecamy wizytę w najbliższym tzw. kiosku Ruchu lub innym punkcie kolportażu...

Wandosławię,

Blixa Bargeld

Paulina Laura Emilia

W dniu 23.11.2018 o 22:41, Helmut Walterycz pisze:
Jak towarzyszka nie czyta prasy to zalecamy wizytę w najbliższym tzw. kiosku Ruchu lub innym punkcie kolportażu...
Co to jest „prasa”? Jakiś przestarzały odpowiednik portali plotkarskich?

Jezus Ipanienko