Topics

Polityka wizowa Wandystanu

Jezus Ipanienko

(TL;DR – Po co? Żeby nie było nudno i nie wiało chujem.)

Towarzyszki i Towarzysze,

Chciałbym odkopać pewien zapomniany pomysł, który moglibyśmy wdrożyć do Wandystanu, a na temat którego prowadzono już jakieś luźne dyskusje.

Pomysł, o którym mowa, to wprowadzenie obowiązku wizowego dla cudzoziemców – jako alternatywy dla osób spoza Wandystanu, które nie chcą posiadać statusu "mieszkańca" Wandystanu. Obowiązek wizowy byłby połączony z ukryciem treści systemowych dla osób niezalogowanych, dzięki czemu żaden monarchofaszystowski szpieg lub dywersant nie będzie zbierał informacji z Wandystanu bez naszej wiedzy i zgody.

Uzyskanie wizy polegałoby na złożeniu wniosku poprzez odpowiedni formularz dostępny na otwartej stronie dla cudzoziemców (dodatkowe informacje na ten temat pojawiłyby się też na stronach naszych ambarasad, więc coś by się ruszyło z naszą dyplomacją), po rozpatrzeniu którego użytkownik otrzymałby konto wizowe oraz wydany dokument z wizą (wzory są już gotowe i sam dokument byłby fajnym dodatkiem do zabawy).

Oprócz powyższych można zastanowić się nad wprowadzeniem obowiązku paszportowego dla obywateli i mieszkańców Wandystanu, co w praktyce oznaczałoby przedstawienie danych mieszkańca w rejestrze w formie fajnej książeczki paszportowej (wzory są już częściowo gotowe).

Mały sneak peek dla zainteresowanych:
* https://u.wandystan.eu/tuahsv.png
* https://u.wandystan.eu/skpirt.png

Mam nadzieję, że temat spotka się z zainteresowaniem Towarzyszek i Towarzyszy i jakoś to ruszymy.

Z socjalistycznym wandosławieństwem, Wasz Jezus Ipanienko

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 11.04.2018 o 11:56, Jezus Ipanienko pisze:
ukryciem treści systemowych dla osób niezalogowanych, dzięki czemu żaden monarchofaszystowski szpieg lub dywersant nie będzie zbierał informacji z Wandystanu bez naszej wiedzy i zgody.
Teraz to dywersantem jesteście wy. Serio? Ukrywać? Żeby już żaden pies z kulawą nogą nie zajrzał do Wandystanu? Towarzyszu, może tego nie wiecie, ale ja np. zarejestrowałam się w Wandystanie właśnie dlatego, że mogłam czytać treści systemowe i spodobała mi się przedstawiona w nich kultura i poczucie humoru. Inaczej by mnie tu nie było.

Nie wspominając o tym, że nie po to tworzyłam np. SSW v3 żeby go gdziekolwiek ukrywać. Wręcz przeciwnie, chciałam żeby był on wizytówką Wandystanu w v-świecie i pokazywał to jak jesteśmy zajebiści.

Ukrycie treści uniemożliwi także indeksowanie naszych stron przez wyszukiwarki; osadzone w stronach MW dane RDF też staną się bezużyteczne.

Tak więc sory, ale nie.

[...]
Uładnienie strony z danymi mieszkańca jest jednym z moich priorytetów (dodanie tam awatarów i systemu mundurowego też), ale wygląd musi pasować do reszty strony.

PS. Och, i polecam także towarzyszowi przeanalizowanie wpływu ukrycia treści stron na implementację i realizację celów ledwie co ratyfikowanego traktatu nowobananopesztańskiego.

Jezus Ipanienko

Rozumiem argumenty przeciw ukrywaniu treści, ale po co te emocje? Wizy można wydawać także bez ukrywania treści.

Alojzy Pupka

Muszę się zgodzić z towarzyszką Polyną co do twardego ukrywania itp., bierny dostęp do treści powinien być wolny. Ale jakaś forma unarracyjnienia rejestracji z wprowadzeniem różnych kategorii wizowych i np. koniecznością podbicia stempelka raz na jakiś czas po to, żeby móc aktywnie komentować w WL itp. mogłaby być retro w fajny sposób. Z tym że to też nie powinno za bardzo być kłodą pod nogi, bo do aktywności lepiej zachęcać, niż zniechęcać.

Co do samego wzoru, ma moim zdaniem wady i zalety. Podoba mi się układ, tło, stempel i hologram. Literki są fantazyjne do poziomu, gdzie czytelność cierpi. Zastanawiam się też nad typologią genderów, jak miałaby wyglądać w tym systemie...

-- z socjalistycznym pozdrowieniem   ppłk Pupka      Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji   poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw.   I to zło musimy wykorzenić od podstaw.  ~Enwer Hodża na IV plenum KC APP

Jezus Ipanienko

On Wed, Apr 11, 2018 at 03:57 am, Alojzy Pupka wrote:

Literki są fantazyjne do poziomu, gdzie czytelność cierpi. Zastanawiam się
też nad typologią genderów, jak miałaby wyglądać w tym systemie...
Czcionki/fonty można bez problemu poprawić (myślałem nad jakimś maszynowym full-width), a gender raczej bym wywalił z wizy, bo nie wnosi nic poza tym, że zamiast "zwyczajowej" płci w papierach byłoby postępowe dżender.

A co do tego, jak konkretnie zrobić z ewentualnych wiz coś fajnego i nieinwazyjnego, to pomyślę nad takim konkretem i wypowiem się soon.

JI

Polyna V. <vilene@...>

Ale jakaś forma unarracyjnienia rejestracji z wprowadzeniem różnych kategorii wizowych
Sztuka dla sztuki IMO. Chyba że mieszkańcy i goście zagraniczni by mieli różne uprawnienia, ale to rozwiązywanie nieistniejącego problemu.

Zastanawiam się też nad typologią genderów, jak miałaby wyglądać w tym systemie...
VARCHAR(255)

A o tym jak będzie wszystko wyglądać i tak zadecyduje osoba pisząca system. I.e. – ja xD.

Jezus Ipanienko

On Wed, Apr 11, 2018 at 05:27 am, Polyna V. wrote:

Sztuka dla sztuki IMO
Wszystkie mirkonacje to sztuka dla sztuki IMO, także XD

Ola Kaarina Isadora Hughson

sugerowanie, że w dokumencie musi być płeć
On Wed, Apr 11, 2018 at 05:27 am, Polyna V. wrote:

Sztuka dla sztuki IMO
Wszystkie mirkonacje to sztuka dla sztuki IMO, także XD

Jezus Ipanienko

*gender

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Jezus,

Chciałbym odkopać pewien zapomniany pomysł, który moglibyśmy wdrożyć do
Wandystanu, a na temat którego prowadzono już jakieś luźne dyskusje
Generalnie tak, tylko bez blokowania treści i fonty czytelniejsze i styknie.

Co do danych na wizie można by sięgnąć do skokowych doświadczeń SELW (Systemu Ewidencji Ludności Wandystanu). Przynajmniej zodiak rewolucyjny z odpowiadającym symbolem jest moim zdaniem elementem obowiązkowym.

Wandosławię!

--
PTR

Jezus Ipanienko

On Thu, Apr 12, 2018 at 11:56 pm, Prezerwatyw Tradycja Radziecki wrote:

Generalnie tak, tylko bez blokowania treści i fonty czytelniejsze i styknie.
Gwoli ścisłości – o połączeniu systemu wizowego z "chowaniem" treści wandejskich dyskutowano na jednym z realowych spotkań i taki pomysł "niedostępnego" Wandystanu był propsowany, dlatego otwierając wątek zaproponowałem to, od czego wyszliśmy kiedyś tam podczas luźnych rozmów. Osobiście wolę wizy jako fajny dodatek zamiast niefajnej wejściówki jak do klubu. Tak żeby nie było.

JI

Jezus Ipanienko

Wersja beta kropka dwa: https://u.wandystan.eu/enhtjv.png

Jezus Ipanienko

Towarzyszki i Towarzysze, niedługo zaproponuję projekt ustawy w sprawie wiz.

JI