Topics

POMF

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Heja,

Skoro już o róznie rzeczy pytam/proszę to jeszcze jedna: dopiero teraz
po powrocie ogarniam POMF jako zastępstwo za PUB i przyznam, że na
starcie brakuje mi jednej rzeczy - listy wgranych wcześniej faksymili,
żeby można było z nich skorzystać więcej niż raz (jak się zgubiło
linka albo coś). Czy jest możliwość uzupełnienia o to?

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 16.04.2018 o 15:12, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
[...]
Jest możliwe.

Wrzucam to do listy DoZro, i jak najdzie mnie wena to zaimplementuję.

Na razie polecam mały workaround – jeżeli wgracie na POMF-a dokładnie ten sam plik (ale musi być bit w bit identyczny) co wcześniej, to zamiast zapisywać nową kopię na serwerze, system wyrzuci wam linka do tej wcześniej wgranej.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Paulina!

Jest możliwe.
Wrzucam to do listy DoZro, i jak najdzie mnie wena to zaimplementuję.
Supcio! Dzięki wielkie.

[...]
Tak żem coś czuł, że jak drugi raz wgrałem to link był podobny do tego
poprzedniego, który mi się zaginął do poprzedniego. Teraz wszystko
jasne.

W dniu 16 kwietnia 2018 15:20 użytkownik Polyna V. <vilene@...> napisał:

[...]

Podbijam, że to by było praktyczne nie tylko dla Radzieckiej!