Topics

Ponowne wypierdalać!

Mat Max ze Ślinianek

Wypierdalać ponownie!

Kiedyś już tu raz zajrzałem, tym razem jestem w ramach nieco aktywniejszego zwiedzania. Niektórzy mogą mnie znać pod monarchofaszystowskimi personaliami Mat Max von Salvepol, czyli Mat Max ze Ślinianek. Co tam, jak tam? Kiedy inkorporacja Dreamlandu?

Wprd,
Mat Max ze Ślinianek

Helmut Walterycz

W dniu 01.08.2018 o 21:40, matikula9@... pisze:
[...]

Jak będzie mapa turystyczna Dreamlandu dla turystów wandejskich i La Craquosienne na балалайку-контрабас to będzie dobrze.

Wandosławię,
Helmut Walterycz

Jezus Ipanienko

Wypierdalać!

Szczegóły wkrótce.

Alojzy Pupka

[...]
Biję się w piersi – opóźnienie w pojawieniu się tego posta na LDMW to
moja wina. Mam coś źle poustawiane na mejlu i powiadomienie o nowym
poście wpadło mi w jakąś etykietę, a nie w główną skrzynkę.
(Inb4 cenzura hurr moderacja durr: tylko pierwszy post ever wymaga
zatwierdzenia – to żeby odsiać ewentualne spamboty.)

Co tam, jak tam? Kiedy inkorporacja Dreamlandu?
Hi, hi. Na razie cieszymy się z nowej Drogiej Liderszy i kanikułujemy
w naszym starczym gronie. Typowa wandejska leniwa aktywność – post od
czasu do czasu, inicjatywa od czasu do czasu, ale nie zdychamy i nie
zamierzamy. Co byście chcieli zobaczyć w MW?Możemy zaplanować jakąś
fajną objazdówkę.

wt., 7 sie 2018 o 22:20 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

Jak będzie mapa turystyczna Dreamlandu dla turystów wandejskich i La
Craquosienne na балалайку-контрабас to będzie dobrze.
Świecki Wando. Krakozjanka bałałajkowa to robota dla tow. Ipanienki,
ale mapa turystyczna KD? Przydałoby się!

wt., 7 sie 2018 o 22:26 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Szczegóły wkrótce.
Doceniam.

Witamy, Towarzyszu!