Topics

POSTANOWIENIE CENZORKI nr 28 O PRZYZNANIU ZASŁUŻONYM WANDEJCZYKOM ONEGDAJ POSIADAJĄCYM ZWYKŁE OBYWATELSTWO - HONOROWEGO

Ola Kaarina Isadora Hughson

1. W uznaniu zasług dla wandejskiego ruchu rewolucyjnego, przyznaje
się honorowe obywatelstwo następującym towarzyszom:
2.1. Helmutowi Walteryczowi, który obywatelstwo uzyskał na mocy Umowy
o Państwach Siostrzanych pomiędzy Wysokogórską Republiką Elfidy a
Mandragoratem Wandystanu z dnia 13 marca 2008;
2.2. Michałowi Sobczakowi, który obywatelstwo uzyskał w dniu 6 grudnia 2004;
2.3. Aleksandrowi Kellerowi, który obywatelstwo uzyskał w dniu 14 grudnia 2004;
2.5. Takarisowi Altharinowi, który obywatelstwo uzyskał w dniu 30 kwietnia 2005;
2.4. Krzysztofowi Bojarowi, który obywatelstwo uzyskał w dniu 24 listopada 2005;
2.5. Patrykowi Bonesowi, który obywatelstwo uzyskał w dniu 16 grudnia 2007;
3. Niech im gwiazdka (rewolucyjnej) pomyślności nigdy nie zagaśnie!

(-)Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Цензорка Мандрагорату Вандистану

Polyna

W dniu 17.06.2019 o 23:46, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
1. W uznaniu zasług dla wandejskiego ruchu rewolucyjnego, przyznaje
się honorowe obywatelstwo następującym towarzyszom:
Hm.

Gdybyśmy byli państwem prawa, przyczepiłabym się do tego, że to postanowienie byłoby kompletnie bezprawne, gdyż prawo oczywiście stanowi że honorowe obywatelstwo nadaje się na wniosek Churału Ludowego wyrażony w uchwale za wiedzą i zgodą uhonorowanego. Równie dobrze mogłaby towarzyszka w tym momencie nadać honorowe obywatelstwo Arianie Grande*.

Ale że jesteśmy państwem lewa, i to w dodatku Fajnym, to w sumie uznaję że jeeeeeeebać.

* Gdybym mogła to bym to zrobiła w sumie.

wt., 18 cze 2019 o 00:56 Polyna <polyna@...> napisał(a):
[...]
A wiesz, że miałam inny pomysł na Zrobienie Czegoś [TM] ale
zdecydowałam się tego nie robić, bo bałam się, że wszyscy, a przede
wszystkim Ty, Towarzyszko, uznacie to za jakiś przejaw zdziwaczenia na
starość.

Równie dobrze mogłaby towarzyszka w tym momencie nadać honorowe obywatelstwo Arianie Grande*.
Mogłabym. Ale wiecie, że ja preferuję np. Sophie Labelle.

--

W dniu 18.06.2019 o 00:05, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
[...]
Trzeba było robić. Najwyżej byłby tutaj na ten temat szitstorm.

(skąd założenie że akurat ja bym tak uznała?)

Zaraz zaraz, czekaj.

szitstorm
w Wandystanie
teraz
po tym nawet na Arianat nikt się nie oburzył
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mogłabym. Ale wiecie, że ja preferuję np. Sophie Labelle.
Nie znam. Pewnie dla mnie jest za bardzo hipstersko-alternatywna.

Swoją drogą myślałam że wy to akurat najbardziej Tangerine Dream.

wt., 18 cze 2019 o 01:12 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Trzeba było robić. Najwyżej byłby tutaj na ten temat szitstorm.
Ja jednakowoż, wolę unikać.

(skąd założenie że akurat ja bym tak uznała?)
Zasadniczo zazwyczaj przyjmuję, że inni są Poważni.
Poza tym jest jeszcze coś, ale nie powiem :P

Nie znam. Pewnie dla mnie jest za bardzo hipstersko-alternatywna.
Ładne komiksy rysuje.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sophie_Labelle

Swoją drogą myślałam że wy to akurat najbardziej Tangerine Dream.
Tak, ale lubić można nie tylko muzykę ;)

W sumie może jeszcze tej nocy zrealizuję w/w pomysł - ale w MOCNO
okrojonej i zubożonej formie... Ot taki performens.

W dniu 18.06.2019 o 00:17, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Ja jednakowoż, wolę unikać.
W warunkach wandejskich akurat gównoburze byłyby pożądane, myślę.

Zasadniczo zazwyczaj przyjmuję, że inni są Poważni.
Ja i poważna? Nie mylicie mnie przypadkiem z Czekanem, Hellwetykiem albo dr. Wittem?

Ładne komiksy rysuje.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sophie_Labelle
Ach.

Ja jakoś nie jestem fanką komiksów, więc to dlatego.

Swoją drogą to że napisała? narysowała? dwie książki dla dzieci o pewnej tematyce to dość fascynujący znak współczesnych czasów.

Tak, ale lubić można nie tylko muzykę ;)
Nawet nie wiedziałam.

wt., 18 cze 2019 o 01:29 Polyna <polyna@...> napisał(a):
W warunkach wandejskich akurat gównoburze byłyby pożądane, myślę.

Niestety, mój parasol (jedyna rzecz, która mi została po Przepadzie),
nie da się rozłożyć w czyjejś dupie ;-;

W dniu 18.06.2019 o 00:31, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Niestety, mój parasol (jedyna rzecz, która mi została po Przepadzie),
nie da się rozłożyć w czyjejś dupie ;-;
Czyli nie była nigdy towarzyszka na otwarciu?

W dniu 18.06.2019 o 00:17, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
W sumie może jeszcze tej nocy zrealizuję w/w pomysł - ale w MOCNO
okrojonej i zubożonej formie... Ot taki performens.
No i co z tym?

Żyjecie w ogóle (w dosłownym sensie)?

Żyjemy. Po prostu nie mamy nastrojo-trybo-chęci.

W dniu 02.07.2019 o 00:09, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Żyjemy. Po prostu nie mamy nastrojo-trybo-chęci.
Widzę że tak jak ja w mikronacjach pracujecie przy okazji napadów chęci. No nic, ważne że istniejecie (wiem, paranoiczna jestem).

Żyjemy. Po prostu nie mamy nastrojo-trybo-chęci.
Widzę że tak jak ja w mikronacjach pracujecie przy okazji napadów chęci.
Jest to tzw. tryb standardowy (burż. default) w którym działa
większość mikronautów w wieku produkcyjnym. Takie życie podłe. Ale
grunt, to że w ogóle nastrojo-trybo-chęci[1] nie spadają do zera
absoltnego.

[1] wandne określenie, od dziś będę używać: moje nastrojo-trybo-chęci
wynoszą tej nocy ~0,8 izador, gdzie 1iz (czyt.: jedna izadora) to
niczym niepowstrzymana chęć intensywnego działania, a 0iz to tzw. zero
absolutne w którym obumiera się mikronacyjnie; w poprzednich
tygodniach oscylowałem gdzieś między 0,2-0,3iz.

[...]

Fajne państwo spoko, ale istniejące procedury jednak wypadałoby
respektować. Co nie znaczy, że to zła inicjatywa, czy cokolwiek. Spis
ludności to kompetencja Urzędu Cenzora, więc w ogóle. Myślę że
najlepszą opcją byłoby przedstawienie przez tow. cenzorkę tego
postanowienia Churałowi Ludowemu do zatwierdzenia, żeby wszystko było
jak należy. Cenzura sporządza, Churał ma kompetencje, więc nadaje moc
sprawczą.

Inna kwestia, to co i jak z tymi obywatelstwami. Sam nie wiem jak to
powinniśmy rozgryźć. Na liście mamy bez wątpienia osoby zasłużone,
które obywatelstwo honorowe (pasywne) powinny posiadać – poza tow.
Walteryczem, który powinien mieć pełne obywatelstwo, może na
honorowych zasadach nadane, jeśli przez WRE coś w papierach nie gra,
ale związane z pełnią praw wyborczych tak czynnych, jak i biernych. W
gruncie rzeczy – honorowe obywatelstwa były wprowadzone za unii, aby
obejść ograniczenia, umożliwić niektórym działanie również w MW, a
także do niego zachęcić. Chyba już nie są nam potrzebne? Może by tak
zreformować obywatelstwo zostawiając tylko kategorię obywatela
aktywnego i pasywnego + jakieś medale nadać tym byłym obywatelom,
którzy już bardziej zmarli niż śpią i szlus?