Topics

Postanowienie Prezydentki o wypowiedzeniu wojny

Polyna

1. Postanawia się o wypowiedzeniu wojny Republice Indonezji.
2. Postanowienie wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia.

Uzasadnienie:

https://www.nme.com/news/music/ed-sheeran-and-ariana-grande-songs-dubbed-pornographic-and-banned-in-indonesia-2454693

--
(—) Polyna, prezydentka Wandystanu

Tow. Radziecki

Czołem Polyna!

[...]

Wando przenajświecki, czuję się jak na tej grupce dyskusyjnej
zachodnich mikronacji gdzie takie rzeczy robią (choć głównie
potępienia i gratulacje dla realnych państw)

W dniu 27.02.2019 o 22:47, Tow. Radziecki pisze:
Wando przenajświecki, czuję się jak na tej grupce dyskusyjnej
zachodnich mikronacji gdzie takie rzeczy robią (choć głównie
potępienia i gratulacje dla realnych państw)
No czułam się trochę jak Markus Lebencjusz wydając to postanowienie, ale za szkalowanie Ariany musiałam to zrobić.

Przepraszam jeżeli czyjeś uczucia mikronacyjne zostały tym obrażone.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna,

No czułam się trochę jak Markus Lebencjusz wydając to postanowienie, ale
za szkalowanie Ariany musiałam to zrobić.

Przepraszam jeżeli czyjeś uczucia mikronacyjne zostały tym obrażone.
Nie wiem czy kiedyś dojdę do siebie po tym. Ale z drugiej strony może staniemy się zgodni z doktryną Micronation (tm)

śr., 27 lut 2019 o 22:45 Polyna <polyna@...> napisał(a):

https://www.nme.com/news/music/ed-sheeran-and-ariana-grande-songs-dubbed-pornographic-and-banned-in-indonesia-2454693
No faktycznie trochę słabo, ale z tym sziranem (celowo z małej) to
mnie jednak próbują wziąć pod włos...
Z drugiej strony INDOnezja versus wandySTAN – to ostatnio w modzie.

śr., 27 lut 2019 o 23:01 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Wando przenajświecki, czuję się jak na tej grupce dyskusyjnej
zachodnich mikronacji gdzie takie rzeczy robią (choć głównie
potępienia i gratulacje dla realnych państw)
Co za grupka?

Ale z drugiej strony może staniemy się zgodni z doktryną Micronation (tm)
Daj towarzysz Wanda.

Z drugiej strony INDOnezja versus wandySTAN – to ostatnio w modzie.
Tylko trzeba uważać żeby nam drzewek nie zniszczyli:

https://u.wandystan.eu/wkeap.jpg

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Co za grupka?