Topics

Postanowienie Trybuna nr 49 o zarządzeniu wyborów

Alojzy Pupka

Genosse-Wanda-Stadt, 28.01.2020

1. Zarządza się wybory prezydenta Mandragoratu Wandystanu i ustala
następujący kalendarz:

— 28.1.2020-30.1.2020 – zgłaszanie kandydatur
— 1.2.2020-2.2.2020 – głosowanie

2. Lista wyborców posiadających czynne prawa wyborcze w wyborach jest
tożsama z listą ustaloną Postanowieniem nr 48.

(—)Alojzy Pupka, Trybun

=====

Postanowienie zostało opublikowane w Dzienniku Praw pod adresem:
https://wandystan.eu/w/Prawo::Postanowienie_Trybuna_nr_49_o_zarz%C4%85dzeniu_wybor%C3%B3w

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Zgłaszam swoją kandydaturę na Stolec Prezydencki.

wt., 28 sty 2020 o 00:08 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

[...]

pon., 27 sty 2020 o 23:33 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Zgłaszam swoją kandydaturę na Stolec Prezydencki.
Rejestruję, potwierdzam.

ppłk Pupka, Trybun

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

(...)
Zgłaszam swoją kandydaturę w wyborach prezydenckich.

--
☭ PTR (B0408)

Alojzy Pupka

śr., 29 sty 2020 o 21:39 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Zgłaszam swoją kandydaturę w wyborach prezydenckich.
Rejestruję, potwierdzam.

Polyna <polyna@...>

— 1.2.2020-2.2.2020 – głosowanie
Lokal głosowania można znaleźć tutaj:

https://wandystan.eu/w/election,3

Tym razem w pytaniu użyłam, za przykładem realowej (tfu!) partii Razem, form żeńskich jako generycznych. Mam nadzieję, że nikomu to za bardzo u nas przeszkadzać nie będzie.

pt., 31 sty 2020 o 22:53 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Lokal głosowania można znaleźć tutaj:
Bardzo dziękuję za wyręczenie mnie – miłą niespodzianką było siąść do
tego i ogarnąć, że nie muszę robić, bo już zrobione ^_^

Polyna <polyna@...>

Dnia 31 stycznia 2020 23:55:50 CET, Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
[...]

W zasadzie i tak zawsze ja to robiłam, więc wiecie.

pt., 31 sty 2020 o 22:57 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W zasadzie i tak zawsze ja to robiłam, więc wiecie.
Akurat nieprawda. Na tych nowych skryptach z bazami jeszcze tego nie
robiłem, ale wcześniej na tych z plikami tekstowymi przez lata
puszczałem je najczęściej ja.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

GŁOS ODDANY!!!