Topics

Postanowienie Trybuna nr 50 o ustaleniu listy wyborców

Alojzy Pupka

Genosse-Wanda-Stadt, 14.12.2020

W związku z zamiarem przeprowadzenia wyborów, ustala się listę
obywateli Mandragoratu Wandystanu posiadających czynne prawo wyborcze:

B0023, Michał Michaelus;
B0051, Alojzy Pupka;
B0408, Raul Urban III;
B0553, Helmut Walterycz;
B0801, Torkan Ingawaar;
B0861, Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar;
B1021, Filip Vox.

Alojzy Pupka, Trybun

______

W razie związanych z procesem wyborczym sprzeciwów, uwag, wątpliwości:
proszę odpowiadać w tym wątku.

http://wandystan.eu/B51

W związku z zamiarem przeprowadzenia wyborów, ustala się listę
obywateli Mandragoratu Wandystanu posiadających czynne prawo wyborcze:
<3 super.

Pytanie - bo nie jest to określone - czy zamiar dotyczy wyborów do
Churału czy też prezydenckich? Ja byłbym za oboma, ale to w gestii
Trybuna.

pon., 14 gru 2020 o 21:26 Tow. Radziecki <ks.radetzky@gmail.com> napisał(a):

Pytanie - bo nie jest to określone - czy zamiar dotyczy wyborów do
Churału czy też prezydenckich? Ja byłbym za oboma, ale to w gestii
Trybuna.
Nie jest określone, bo być nie musi. Zakładałem że robimy za jednym
zamachem jedne i drugie. Od czasu do czasu wybory nie zaszkodzą, nawet
jeśli mają tylko odnowić legitymację ;-)

http://wandystan.eu/B51