Topics

Poszukiwany, poszukiwana - asystentka/asystent przy Konklawe

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Wandystan!

W związku z przygotowaniami do Konklawe ŚKW poszukuję osoby, która chciałaby wesprzeć Mistrza Ceremonii. W zakresie obowiązków byłoby wspieranie Mistrza Ceremonii w przygotowaniu, przeprowadzeniu i ogłoszeniu wyników.

Wymagania: członkostwo w Świeckim Kościele Wandejskim, dyskrecja (praca przy Konklawe objęta jest tajemnicą), odpowiedzialność; Znajomość przebiegu ceremonii Konklawe będzie plusem ale nie jest obowiązkowa.

Piszcie tutaj w wątku albo na priv.

--
mistrz ceremonii
dalajwanda Mubarak Zprzcz

Alojzy Pupka

Niech ktoś

sob., 1 lut 2020, 18:13 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
@PTR> napisał:

[...]

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

niedz., 2 lut 2020 o 01:49 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

Niech ktoś

Znaczy ja moge się zgłosić - ale nie czuję się wystarczająco pełna
łaski uwandyfikowywującej.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Znaczy ja moge się zgłosić - ale nie czuję się wystarczająco pełna
łaski uwandyfikowywującej.
Towarzyszko już mi tu nie pieprzcie kocopołów.

Zresztą muszę zaznaczyć że generalnie na tą funkcję w tym momencie nie ma potrzeby specjalnych łask uświeczających, wystarczy zapał i chęć szczera. Ewentualnie do asysty w trakcie samego Konklawę w roli żona/męży zaufania, ale to nie jest wprost częścią funkcji bo ja takich uprawnień wprost nie mam (zgodnie z tradycją, żona zaufania wskazują elektorzy konklawe w drodze aklamacji). Acz myślę, że taki ewentualny wybór byłby uświeczczający sam w sobie.

--
☭ PTR (B0408)

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Tak tak to OK.

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Tak tak to OK.
Supcio! Macie towarzyszko jakiś komunikator do szybkiego kontaktu? Np. Telegram (mnie można znaleźć pod pełnymi danymi wandejskimi)? Jak nie to oczywiście możemy się komunikować via mail, no problemo.

--
☭ PTR (B0408)

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Napisawszy.

wt., 4 lut 2020 o 00:06 Prezerwatyw Tradycja Radziecki